UNA SORTIDA SINGULAR: RIBES-LLACS DE LA PERA-RIBES 26.06.2010

Per Marcel Torrus

Ja fa uns dies que em passa pel cap de fer una sortida diferent; el perquè no el sé però si sé el quan: el 26 de juny. Doncs bé, arribat el dia, sona el despertador a les 4,30h, agafo el cotxe i cap a Ribes de Freser. A les 5,54h. començo a pedalar collada amunt fins l’hotel. La pujada bé, millor del que em pensava, tota l’estona

COLLADA DE TOSES, LA CREUETA I MEROLLA 25.06.2010

Ho volia fer el cap de setmana anterior però per impossibilitat d’agenda d’uns i altres, ho vaig haver d’ajornar pel pont de Sant Joan. Tenia la ruta més o menys pensada: en volia una de fresca i sense estridències al Pirineu. Em semblà que fer la Collada fóra interessant i així va ser.

LES TRES NACIONS I UN COLLÓ 20.06.2010

Per Albert Gómez

Ja fa dies que en David Serra em va burxant per anar a fer les tres nacions, mítica marxa cicloturista que passa per Catalunya, Andorra i França des de que sap que tinc la flaca no para d’ insitir. Algun dia fins i tot hem sortit plegats per les faldes del Montseny. Finalment em decideixo i quedem juntament amb el seu cunyat l’Oriol  per pujar a la Cerdanya.

VOLTA PEL PLA DE LA CALMA: UN PLAER PELS SENTITS 13.06.2010

Comencem la sortida des d’Aiguafreda i per bon camí resseguim el curs de la riera del Pujol. Després d’una estona parem un moment a l’amagada font del Gat, on gaudim de la riera i el seu frondós entorn. Un cop avituallats seguim resseguint la riera en direcció nord fins el Pi  de Ferreres, on en repetides llaçades anem guanyat alçada amb rapidesa, fins arribar a les pastures i les runes del Burgès.

TURÓ DE L’HOME, TORNEM-HI 20.06.2010

Dissabte, com també en les darreres setmanes, vaig acompanyar, per fer gaudir de la bicicleta, a la colla del country. De moment, s’estan avesant a aquest gran vici però cal fer-los canviar un mal hàbit: l’horari. Si per ells fora, i val a dir que no tots pensen el mateix, sortiríen a les deu-quarts d’onze per ser a casa a quarts d’una. Així no anem enlloc.

FENT CIM A BURRIAC. CORRIOLS MALMESOS 08.06.2010

Dimarts els novells van voler anar a fer el cim de Burriac. El vam encarar des de Cabrera per la pista. En arribar al monòlit, els vaig pintar molt malament el darrer escull, tant, que fins i tot m’hi vaig jugar un sopar si ho pujaven tot damunt la bici. Doncs em va venir d’un metre que en Mauri no arriba a dalt. Va valent l’avi, tu!

L’ANETO D’ENGUANY 05.06.2010

Per Josep Mª Vila

Ja feia setmanes que amb en Martí vàrem decidir de fer l’última excursioneta d’esquí de muntanya a principis de juny, en Joan també s’hi apunta. Hi ha mala previsió meteorològica al Pirineu pel diumenge, així doncs, sortim divendres per esquiar el dissabte. Decidim anar a la zona de Benasc doncs per anar al Neouville -primera idea-  (un 3.000 francès) el túnel de Bielsa està tancat per obres i surten 6 hores de cotxe només per anar-hi.

CAP EL BAGES AMB LA FLACA 06.06.2010

Després de l’esquiada de dissabte pel Mont Maleït amb en Xarli i en Martí, diumenge la vaig emprendre amb en Carles i l’Albert en una matinal de carretera. Divendres, abans de marxar cap a Pirineu i a corre-cuita, vaig fer una proposta de la sortida un pèl agosarada per fer en una matinal. Consistia en fer el mateix però pujant primer pel Coll Formic i arribar a Moià per Collsuspina. No cal que digui que si volíem ser a casa per dinar, calia escurçar-ho.

EL CLÀSSIC MONTALT 06.06.2010

Per Marcel Torrus

Diumenge ens reunim a la plaça 6 corriolaires i decidim d’anar cap al montalt, la clàssica pujada de sempre, que no per això, la més suau. Arribem just dalt de la urbanització i quant sortim al carrer esfaltat trobem 4 cicloturistes fent la pujada per l’asfalt, ja es coneguda en aquesta colla la falera de marcar terreny així que “marica l’últim” i fins a dalt al puto esprint.

MATARÓ-NAVARCLES-MATARÓ 05.06.2010

Per Ferran Sans

Aquest dissabte tot i els pronòstics del dia abans en què era la festa d’ Aniversari dels Capgrossos, i sabia que aniria a dormir tardet (finalment molt tard!), vaig agafar la flaca per rememorar una sortida que vaig fer ara fa 9 anyets i em va agradar molt, sobretot perquè trobo que és un plaer poder sortir de casa amb la bici i poder passar per carreteres i carreteretes tant tranquiles com aquestes.

KILIAN QUEST I L’ANDREU 04.06.2010

Per Andreu Calvó

Moltes gràcies, Kilian!!!

Pels que no ho sapigueu, avui en Kilian Jornet acabarà, si tot va bé, i segur que hi anirà, la seva particular travessa del Pirineus que va començar el dilluns 1 de juny a Cabo Higuer (Hondarribia) i arribarà avui al Cap de Creus. Més de 700 quilòmetres i més de 30.000 metres de desnivell positiu acumulats són algunes de les xifres de la travessa. Divendres vaig tenir l’oportunitat de córrer amb en Kilian des d’Espot fins a Tírvia passant per Llavorsí.

PEL CATLLARÀS. CAP DE SETMANA DE LA FIRA 23.05.2010

Per Sergi Corado

He tingut la sort durant aquest pont de la “fira”, de gaudir de tres dies de calma amb la familia al petit poble de Borredà, entre Ripoll i Berga. Vam estar en una casa rural, “El Querol Vell”, la qual us recomano si voleu estar tranquils, menjar bé, tenir a la canalla controlada i rebre un tracte d´allò més familiar.