BANYS DE LA PRESTA-CANIGÓ PER LA XEMENEIA BTT 19.09.2009

Per Valentí Tarrés

Les setmanes passen molt de pressa, i de cop i volta ens trobem al cap de setmana que es celebra la XV edició de la Volta  a la Cerdanya. Enguany part de la colla hem decidit no assistir-hi i anar pel nostre compte al Canigó. Per uns quants, si ho aconseguim haurem completat dues coses pendents. Per una part acabar la sortida de fa dos anys del Camí del Nord, i per altra part completar gairebé la primera etapa de la XII edició de la Volta a la Cerdanya que ens vàrem veure obligats a abandonar pel mal temps.

FENT ELS DEURES A ÚLTIMA HORA 05.09.2009

Per Adrià Triquell

Com els mals estudiants que deixen els deures per última hora, la meva “parella” i jo ens decidim a fer un itinerari que per situació, duresa i llargada resulta del més adient com a prèvia a la Volta a la Cerdanya. Teníem vàries idees al cap, però finalment ens decidim a repetir la ruta feta per la majoria de la colla l’ any passat, justament per aquestes dates, ja que realment es tracta d’ un traçat d’ allò més perfecte per entrenar la Volta, i a sobre passarem per Castellar de n’Hug, que casualment en aquesta edició de la volta serà camp base.

LA BURRIAC ATAC 05.09.2009

Dissabte, un altre any, vaig córrer la Burriac atac. No pensava pas fer un bon paper però al final em va anar prou bé: 1:46:36, 43è. en la general masculina. Crec que l’escalfament i els estiraments previs m’ajudaren en aquest resultat. Anem tenint una edat i no podem fer el milhomes. Vegeu les classificacions. L’amic Enric  Subiñà arribà 53 segons abans que jo, quedant en la posició 39a., l’Albert Vinyals

PRESENTACIÓ DEL VÍDEO DEL SOBRARBE 22.07.2009

El dimecres 22 de juliol es presentà a casa d’en Giovanni el vídeo de la sortida d’estiu d’enguany al Sobrarbe. Acompanyats amb unes cerveses ben fresques poguérem gaudir durant una hora dels records propers d’unes estones que tan de plaer ens aportaren.

Cal esmentar la tasca duta a terme per l’anfitrió per elaborar aquest vídeo i felicitar-lo pel treball ben fet.

Vegeu algunes imatges preses aquell dia. Cliqueu aquí.

CERDANYA-CAPCIR-ARIEJA PER CARRETERES D’ALÇADA (II) 22.08.2009

Havent fet un bon sopar a Puigcerdà, amb el cotxe en dirigírem fins a Tarascon: poble gran en el camí de la Pica d’Estats per França. Hi cerquem un lloc tranquil per aparcar i dormir. Ens acomodem dins el gran llit al cotxe i fins l’endemà a les set. Quan sortim a fora, ja veiem giro de mercat. Som al costat del mercat setmanal. Esmorzem, emplenem els bidons d’aigua i iniciem la segona jornada. Ens l’hem programada més tranquil·la.

CERDANYA-CAPCIR-ARIEJA PER CARRETERES D’ALÇADA (I) 21.08.2009

Qui hauria dit un mes abans que amb en Martí sortiríem a pedalejar amb bici de carretera? Va ser dit i fet, ens trobàrem a la platja el dia abans, dijous, i sense dubtar, vam quedar per l’endemà a les sis. Tampoc sense temps de preparar ni consultar dades ni recorreguts, amb el matalàs i les bicis, se’ns presentà l’hora d’anar cap amunt, cap a la Cerdanya. Ens plantàrem a Ur cap a quarts de deu, després d’haver esmorzat a Puigcerdà.