TURÓ DE LA GOLA 30.08.2007

Després d’un parell de setmanes amb molta activitat esportiva i degut principalment a l’entrenament fet per a la propera Volta a la Cerdanya, ens retrobem a la plaça, alguns amb les cames un xic pesades. Personalment, diria que duc sobre-entrenament. Des de dimarts 21 que, dia si dia no, entre bici de muntanya, de carretera, córrer i muntanya, no he parat. Ho noto quan pujo escales.

EL ROC DEL BOC (2.774 M.) CERDANYA 26.08.2007

Per Enric Subiñà

Havíem quedat a les 6:15 del diumenge a Argentona per recollir-me a mi, l’Enric, i quan vaig veure arribar la furgo d’en Joan amb el xofer, en Martí i l’Albert, vaig veure que faltava algú, tot i que no em va sorprendre massa. S’havia parlat de sortir el dissabte i anar a fer algun tres mil, però finalment ens vam inclinar per fer la cresta del Roc del Boc (2774 m.), a la Cerdanya Nord, darrera de Núria.

LES GORGES DE LA RIERA DE SALARSA ALTA GARROTXA 18.08.2007

Per Manel Trenchs

El passat dissabte 18 d’agost vam anar amb la canalla a fer una remullada a un lloc molt interessant i curiós, va ser a les gorges de la Riera de Salarsa prop de Beget a l’Alta Garrotxa. Són 3 grans basses on et pots banyar i a més fer un salts força atrevits des de les roques.

PAISATGISME: MENTIDA 31.08.2007

No estic pas en contra de les pedreres si volem cases de pedra ni contra les empreses que, bonament com poden, moltes, van tirant. Estic en contra del fet d’amagar el cap sota l’ala i no dir les coses pel seu nom i tractar-nos a tots plegats com a ximplets. Les imatges us ho diuen tot.

EL PARC NATURAL D’IZKI (I) PAIS BASC 7.08.2007

Durant les meves estades de vacances, tant d’estiu com dels dies sants, dels darrers tres anys a La Rioja Alavesa, tot voltant i enfilant-me per la Sierra de Cantàbria, ja fóra a peu ò amb la bicicleta, m’havia fixat en una extensa i planera llenca boscosa que molt ben delimitada per unes penyes calcàries, s’estén cap al nord arrencant dels petits pobles que fan de límits amb els camps de conreu.

REMULLADA D’ESTIU. EL MONTALT 19.08.2007

Ens enyoràvem de tants dies escampats i en el retorn de les vacances som una bona colla la que ens retrobem el diumenge: en som dozte. Repetim com en el darrer diumenge i anem una altre vegada cap a llevant, a Llavaneres, car l’estiuejant ens hi espera. Pugem cap al Montalt enfilant pel torrent de les Maioles fins la Plana d’en Catà i els Rocs d’en Magí. Davallem tot seguit cap a les Planes d’en Montalt i travessem la finca del mateix per continuar un bon tram del camí del Roc de la Ferradura.

COMA DE VACA I SERRA DE TORRENEULES 2.08.2007

Per Manel Trenchs

L’Andreu i en Manel se’n van anar d’excursió a Pirineu. Heus ací la crònica que ens fa el darrer.

El passat dijous 2 d’agost, l’Andreu Calvó i un servidor vam anar a fer una ruta per la banda oriental de la Vall de Núria. La veritat és que per a mi va ser una grata sorpresa fer una caminada tant llarga sense trobar-nos gairebé ningú, ja que tota aquesta banda no és gaire “turística” i la majoria opten per la banda més occidental, on hi ha el conegut per tots Puigmal.

HA MORT EN XIRINACS 11.08.2007

Les seves darreres paraules:

En ple ús de les meves facultats marxo perquè vull acabar els meus dies en la soledat i el silenci. Si em voleu fer feliç, no em busqueu. Si algú em troba, li prego que, estigui jo com estigui, no vulgui ell pertorbar la meva soledat i el meu silenci.