CRÒNICA ENDARRERIDA DE LA DIADA 11.09.2007

Perdoneu pel retard en la publicació de la ressenya de la diada. Aquella setmana fou molt estreta i amb la Volta en perspectiva encara se’n feu més.

El dia 11 de setembre ens trobàrem (deunidó la colla: n’érem dotze) a les set a la plaça i anàrem cap a Argentona per pujar per Riudemeia, el Fondo de la Gallega i després a la Collada de Parpers. Pel GR i la variant d’aquest ens dirigírem a Sant Bartomeu. Continuàrem per sobre la font i anàrem a cercar el camí de la Cabana del Moro.

CAP A LA BASSA DEL SENGLAR 23.09.2007

Aquest diumenge hem quedat a la plaça un xic més tard perquè a les set encara és fosc. A dos quarts de vuit doncs, vuit corriolaires ens hem dirigit cap a Argentona per anar, fent un xic de volta, a la Bassa del Senglar. Si en Martí ho diu, cap allà hem d’anar.

AMPLIACIÓ BOTIGA DR. BIKE AL CARRER SANT JOAN 23.09.2007

Ahir dissabte es va inaugurar l’ampliació de les instal·lacions de Dr. Bike al carrer de Sant Joan.
En aquest nou espai hi tindrà cabuda una exposició de més de 150 bicicletes i que alhora servirà per reorganitzar el local del taller i millorar la seva exposició de recanvis, roba i complements.

Felicitem doncs en Raül i el seu equip per la seva empenta.

XIII VOLTA A LA CERDANYA 14/15/16.09.2007

Hem passat una altra edició sense que haguem pres mals majors i, tot i la distància total a recórrer, que no es pot pas desmerèixer, no ha estat un recorregut dels que als corriolaires ens agradi. S’ha fet en general un itinerari molt rodador, sobretot en la primera etapa. En la segona, tret del desnivell acumulat, del tram d’orientació amb algun corriolet inclòs, d’algun descens inoblidable i afegim-hi una vall poc coneguda (de Ridolaina), ha estat, per a mi, força ensopit.

EL POSETS O PUNTA LLARDANA 10/11.08.2007

Per Manel Trenchs

Els dies 10 i 11 d’agost vam anar a fer el Posets. Érem tres persones: la meva neboda (la Lourdes), un amic seu d’Arenys (l’Imanol) i un servidor. El divendres 10 vam marxar a mig matí. A primera hora de la tarda ja deixàvem el cotxe al pàrking del camí que porta cap el refugi Àngel Orús. Fins al refugi ens portaria uns 90 minuts. Ja al començar el camí a l’esquerra hi ha la Cascada d’Espigantosa. Aquest recorregut és força distret ja que es va fent tota la Vall de Grist on anem trobant el riu, fonts, alguna cabana (com la de les Riberetes) i també vam travessar alguna palanca.

VOLTA A LA CERDANYA 15.07.2007

Ep! Sis equips de corriolaires marxem cap a Puigcerdà per participar a la Volta a la Cerdanya en dos dies. La primera etapa per la vessant solana de l’altiplà i el segon per les pregones valls i fondalades de la serra del Cadí i Moixeró.

A la tornada, si som vius, us ho expliquem.

Bon cap de setmana a tothom!!!

MATARÓ-CAN BARROT (SANTA COLOMA DE F.) 02.09.2007

Repetim la jugada just un any després. Dijous decidírem de variar un xic l’itinerari i l’horari d’aquest entrenament per la Volta a la Cerdanya: per un costat avancem una hora la sortida en previsió de no fer esperar massa a les famílies. Això vol dir que hem d’estar tots preparats a la plaça a les cinc del matí. Per l’altra banda, optem per no travessar la plana del Vallès per manca de corriols i per evitar les obres del TGV que no són gaire boniques.

DESFETA A LA RIERA DE CAN GENER (MATARÓ) 4.09.2007

Al capdamunt de la riera de Can Gener i per sobre mateix de les instal·lacions esportives de la Laru, s’hi han començat a construïr 25 xalets unifamiliars (vegeu-ne la descripció del promotor). D’aquesta acció m’en faig algunes reflexions: