THE WILD BOAR 2011 ROGAINE 24 H 22-23.01.2011

Per Carles Llorens

Dissabte al matí, bar de can Xavi a l’Espluga de Francolí, últim esmorzar-dinar-sopar calent servit per la germana bessona de la Veronika Semanova abans de sortir amb direcció de l’Espluga Calva a passar-hi un petit calvari. El nom d’aquest calvari es l’acrònim donat per tres inadaptats australians tips de fer curses de curta distància que varen empatollar-se el que actualment es la bomba. Curses d’orientació de 24 hores.

100.000 VISITES A LA PORTADA 27.01.2011

Ahir a la nit vam assolir les 100.000 visites a la pàgina principal i passem de les 168.000 que es fan directament a les entrades. Doncs això, que ja han passat quatre anys i mig des que vaig penjar aquella petita entrada el 20 de juliol de 2006 per recordar el Camí dels Bons Homes.

THE WILD BOAR ROGAINE 6H. 22.01.2011

Malgrat que no disposàvem de la millor forma física per encetar la temporada dels rogainings, el resultat ens sorprengué mentre fèiem cua per recollir els nostres plats de mongetes i de porc. Si, si, mongetes amb cansalada i un porc o dos, morts i cuits a trossets per a l’ocasió. Mentre la gent feia una llarga cua que voltava mig perímetre de la sala, nosaltres la fèiem petar tot fotent-li a la vinassa, arrasant les arbequines i observant les formes més suggerents que ens passaven pels morros.

BANYOLES-MARE DE DEU DEL MONT 16.01.2011

Per Valentí Tarrés

El passat dijous al casal quedem per fer una sortida amb les flaques el proper diumenge. M’ho agafo amb certa recança, però la veritat és que ja tocava, pobreta feia mesos que no li feia cas!!! Doncs dit i fet, diumenge a 2/4 de set a fiveller, collons quina mandra!!!

PETIT TAST TRIATLETA 08.01.2011

El divendres al vespre en veure’m amb l’Enric i en comentar-me que l’endemà, ell, sortiria a entrenar amb els triatletes, em va fer repensar el que al matí, de bon principi, ja havia descartat quan m’ho comentaren l’Anscari i en Martí, de tornar a agafar la flaca i a sobre de fer-ho amb els triatletes.

L’ENRIC PRESENTA EL PREMI BURRIAC 2008 07.01.2011

Dins els actes de la Festa Major d’Hivern d’Argentona, el divendres dia 7 a les vuit del vespre, al Saló de Pedra del Capítol, l’Enric presentà el llibre amb el que guanyà el Premi Burriac del 2008: “Argentona al segle XV. Terra de Remences”. L’acte fou presidit per l’alcalde del poble, Sr. Pep Masó, que en féu una breu lloança i després presentat per la Dra. Coral Quadrada, professora d´Història Medieval de la Universitat Rovira i Virgili i que és alhora la directora de la tesi doctoral de l’Enric que ha de presentar abans del 2015 i que ella mateixa en féu esment.

AMB LA FLACA CAP A CENTELLES 07.01.2011

El dia de Reis l’Anscari passà un sms preguntant a qui anava bé de sortir divendres. No tothom feia festa ni tothom treballava. Deixem-ho aquí. Li vaig confirmar que jo sortiria, però amb la magre. Així vam quedar. Vaig preparar un parell de rutes per fer des de casa i les vam revisar a la plaça abans d’emprendre la marxa: amb una pretenia anar cap a les Guilleries i amb l’altra cap al Bertí/Moianès.

ESMORZAR A LOURDES: REFREDAT SEGUR 02.01.2011

Tal vegada superada la ressaca de dissabte, diumenge ens trobàrem per anar a fer un tomb típicament de festes, sense gens de gràcia. Pur tràmit. Per cert, un diumenge molt humit, amarat d’aigua. Durant la matinada ens ha plogut força. D’idees de ruta, ben poques. Cap a Llavaneres. Pugem pels Onze pins fins a can Montalt. Puja i baixa per trialeres pel vessant de mar i enfilem fins el Corral. Allí ens deixa en Pep i baixem com bales cap a Lourdes per esmorzar.

LA DARRERA DEL 2010 31.12.2010

M’hauria agradat més d’anar a fer un bon tomb amb la flaca que per culpa de la feina me’n vaig haver d’estar entre setmana tot i fer vacances. Però calia anar a fer els deures de cap d’any amb la colla. Així doncs, a les vuit n’érem uns quants a la plaça per acomiadar l’any amb les nostres estimades eines d’esbarjo.