ESQUI DE MUNTANYA. PIC D’ENVALIRA 27.04.2008

La millor nevada de la temporada ha estat en la pitjor època: bén entrada la primavera. Això però, no ens priva de tastar-la i com que només disposem d’un dia, ens acostem fins a Andorra. Podíem haver anat al Port del Compte que,

FORA COMARCA. SERRA DE MONTGRONY 13.04.2008

Ja tocava de fer un canvi d’aires i fa dos dijous que vam decidir, per aquest diumenge, de fer una escapadeta a fora comarca. Cercant, cercant, vaig trobar algunes ressenyes de les comarques més properes i la que em semblà més adient en fóu una que per la seva llargària, desnivell i tipologia de camí, no podíem pas descartar. Així doncs, els set que vam poder, diumenge a les set ens concentràrem a la plaça per anar cap al punt d’inici de la ruta: Campdevànol.

EL CORRAL, LOURDES, COLL DE LA FERRADURA 06.04.2008

Per Joan Vallmajor

Aquest diumenge sortíem de la plaça Fivaller a l’hora convinguda en direcció Llavaneres. L’ambient és humit, però no fa gens de fred. Agafem el camí de les Cinc Sènies, una boirina envolta els turons que tenim a la vista. Passat el Golf de LLavaneres, salutacions -fent referència als pèsols- a un pagès que treballa la feixa.

BTT-O A SANT FRUITÓS DE BAGES 30.03.2008

El passat diumenge, una bona part de la colla vam anar a córrer una cursa de Bici-orientació a Sant Fruitós de Bages. Amb un recorregut molt planer -els de la distància més llarga vam fer 220 m. de desnivell- i amb un mapa sense massa dificultat, de seguida vam tenir fet el diumenge. Malaguanyat… El més bonic de tot