Arxiu de la categoria: Marcel Torrus

EL MONTSEC (III) 18a. ESCAPADA D’ESTIU: 7-9.06.2014

Finim el mes de juny amb dues aportacions més dels soferts ciclistes de Bicicorriols: Tronxo i Tete.

Per Manel Trenchs

MONTSEC

Aquest any de nou podia tornar a gaudir al 100% de la ja tradicional sortida dels bicicorriols pel pont de la fira, aquest cop era la 18a edició. Des de la ruta dels Bons Homes que he anat repetint i gaudint d’aquestes sortides on es combina plenament la bici, la natura, algunes pinzelladetes de cultura i una miqueta, no gaire, de relax i xerrar barato.

CORRIOLS D’ASFALT 21.04.2014

Per Marcel Torrus

Dia de la Mona, feina feta, i fillola contenta. Avui, per circumstàncies, no tinc cap deure familiar, com he dit, la feina ja la tinc feta. Amb en Joan quedem per anar a fer un tomb amb les flaques, a fer kilòmetres. Perillós, en aquests casos sempre surten lladonades o com bé diu l’Anscari, marcelades. La primera vegada ens en van sortir 245km i la darrera vam esmorzar a Can Barrot, per dinar a casa.

CONVIDATS AMB EL GRUP DE CANET 03.08.2013

Per Marcel Torrus

Dissabte 4 infidels de Bicicorriols canviem de colla, encara que sigui per comprovar experiències diferents amb gent molt variada.

Tot comença a principis de setmana quan porto la bici al taller per afinar-la. Allí em conviden a fer la sortida del dissabte. La colla en qüestió és l’equip Racing de Different Bikes de Canet de Mar i altres amics i clients de la botiga, m’hi afegeixo.

ARQUITECTURA PELS TOPALLS DE LA CREU DE CANET 24.02.2013

Per Marcel Torrus

Surto de casa a les 08h., avui més tard del normal, avantatges de jugar a casa. No trigo en rebre un whatapp d’en  Joan, -hi ha hagut pana-, diu, l’Oriol ha tibat massa de la màquina i ha trencat cadena. Tot just sortint de Mataró el noi inventa una trialera de pujada, i pam. Massa estona sense fer el cabra, no se’n pot  estar. Ens trobem davant l’estació d’Arenys, els he anat a buscar, massa rasca per estar en estat contemplatiu. Avui la colla es força gran, ja que hi tenim convidats. En Pistons porta a quatre mamallons de l’àmbit Doctore Bike, un d’ells és el mecànic de la botiga, en Roncerau.

BREVET DE 240 KM. DIVENDRES SANT 06.04.2012

Per Marcel Torrus

Si, ara sé el que és una brevet. Sense voler-ho, el divendres Sant, en Joan i jo, ens embarquem en una quilometrada per avorrir la bicicleta. Ens trobarem a Canet, aquí en Joan ja portava els 15 km que hi ha des de Mataró i venia acompanyat d’un cicloturista de Badalona que anava cap a Palamós. Ens acompanyà fins a Malgrat on ens separàrem. Vam fer via cap a Tordera i d’allí fins a Anglès, on decidírem de

BTT GASTRONÒMICA A LA BAIXA GARROTXA 22.10.2011

Per Marcel Torrus

Va costar però al final vam trobar el dia en el que una mínima majoria de la colla ens anava bé per fer la ruta per Mieres i el seu entorn, acabant dinant a Can Met. Ens vam reunir, aquest cop en dissabte, 9 bicicorriolaires més la incorporació del meu germà, que especialment em va fer molta il·lusió que vingués a pedalar amb nosaltres.

ARA SI, COLLFORMIC DE VERITAT 17.09.2011

Per Marcel Torrus

Tenia una certa inquietud el dissabte per fer quelcom amb la bicicleta. Doncs arribat el migdia agafo la flaca que en Manel i la Maria m’han deixat  i enfilo sense un objectiu clar, el cor que mana sobre el cervell em porta cap a Argentona i a partir d’aquí, queda clar l’objectiu, Coll Formic. Aquest estiu en unes de les sortides amb en Manel m’explicà la ruta. Per tant, enfilo cap a Can Bordoi fins a Santa Maria de Palautordera.

BICICORRIOLAIRES A L’ORRIENCA 07.11.2010

Em va costar de decidir-me a participar-hi, no hi estic avesat, i fa força mandra, serà per la manera que xalem els diumenges, que no em fa falta anar a buscar nous al.licients per pedalejar. Bé, aquest cop però em decideixo i, amb la companyia d’en Manel i l’Àngel sortim des de Mataró via Argentona on en Pep s’hi espera, també s’hi ha apuntat. Enfilem cap a Òrrius per la pista que va en paral.lel a la riera d’Argentona, perdoneu però els noms no els retinc massa.

EL TETE ACABARÀ EL REPTE? 10.10.2010

Per Marcel Torrus

Un dia qualsevol després d’acomiadar-me de la familia, començo la sortida amb els comentaris d’en Joan molt presents. Per tant, seguiré el mateix recorregut que ell. Ja des d’Argentona porto un ritme força alt per, com deia ell i tot i que per la meva manera de fer no m’acaba d’agradar fer-ho, intentar apretar força durant les dues primeres hores i a veure fins on puc arribar, i després decidir si intento arribar fins al coll o ja torno cap a casa.

UNA SORTIDA SINGULAR: RIBES-LLACS DE LA PERA-RIBES 26.06.2010

Per Marcel Torrus

Ja fa uns dies que em passa pel cap de fer una sortida diferent; el perquè no el sé però si sé el quan: el 26 de juny. Doncs bé, arribat el dia, sona el despertador a les 4,30h, agafo el cotxe i cap a Ribes de Freser. A les 5,54h. començo a pedalar collada amunt fins l’hotel. La pujada bé, millor del que em pensava, tota l’estona

EL CLÀSSIC MONTALT 06.06.2010

Per Marcel Torrus

Diumenge ens reunim a la plaça 6 corriolaires i decidim d’anar cap al montalt, la clàssica pujada de sempre, que no per això, la més suau. Arribem just dalt de la urbanització i quant sortim al carrer esfaltat trobem 4 cicloturistes fent la pujada per l’asfalt, ja es coneguda en aquesta colla la falera de marcar terreny així que “marica l’últim” i fins a dalt al puto esprint.