Arxiu de la categoria: Manel Trenchs

EL MONTSEC (III) 18a. ESCAPADA D’ESTIU: 7-9.06.2014

Finim el mes de juny amb dues aportacions més dels soferts ciclistes de Bicicorriols: Tronxo i Tete.

MONTSEC

Aquest any de nou podia tornar a gaudir al 100% de la ja tradicional sortida dels bicicorriols pel pont de la fira, aquest cop era la 18a edició. Des de la ruta dels Bons Homes que he anat repetint i gaudint d’aquestes sortides on es combina plenament la bici, la natura, algunes pinzelladetes de cultura i una miqueta, no gaire, de relax i xerrar barato.

UNA SORTIDA “CUM LAUDE”: DEL MARESME A LA MOLINA 11.05.2014

Per Manel Trenchs

Quan en Pistons i el Tete ens plantegen fer una sortida força llarga en flaca (o bici de carretera) alguns de la colla tenim clar que cal aprofitar les oportunitats que ens brinden els pastors amb els seu alt coneixement de la geografia catalana. Dit i fet, el diumenge, cinc bicicorriolaires sortim (ben d’hora, ben d’hora) per deixar la furgo a Canovelles (per segons qui sinònim de Cànoves…), lloc d’arribada del tren de tornada des de la Molina.

6 PEDALS. MÀSTER STYLE 20.10.2012

Per Manel Trenchs

El passat dissabte 20 d’octubre vam fer a Tarrés (Les Garrigues) la 2ª edició de la prova “6 pedals” (rogaine BTT-O). Què és un rogaine BTT-O? és una modalitat esportiva de les curses d’orientació en què els participants han de desplaçar-se en bicicleta de muntanya, amb l’objectiu d’aconseguir la màxima puntuació passant pels controls en un temps màxim i un ordre lliure. No tots els controls valen els mateixos punts, això dependrà de la dificultat física i/o tècnica per trobar-los. I en aquest cas, el temps màxim era de 6 hores, heus ací el nom de la cursa.

BICICORRIOL A LA ViP XTREM 07.07.2012

Per Manel Trenchs

A principis d’any va sortir la idea d’apuntar-se a alguna cursa de btt de llarga durada, i es va comentar la ViP xtrem, que es fa per terres tarragonines. Un servidor, aprofitant que teníem trobada familiar a l’Hospitalet de l’Infant –poble de la Maria-, em vaig apuntar per veure nous territoris i nous corriols. Les dades generals ja em feien una mica de respecte: 125 km, 3500 m. de desnivell acumulat, i una mitjana de 9 hores dalt de la bici. Aquesta era la seva tercera edició.

CURSA BTT SANITÀRIA. BONES SENSACIONS 19.05.2012

Per Manel Trenchs

Aquest any hem tornat a participar, la Maria i un servidor, a la cursa BTT sanitària que es fa dins dels Medijocs que organitza el col•legi de Metges (per promocionar la vida saludable i tal). L’any passat la representació dels Bicicorriols va ser més nombrosa, amb l’Avi i la Mireia (dona d’en Logístic) també suant una miqueta la cansalada.

ROGAINE BTT-O L’ESPLUGA CALVA. MÉS BICICORRIOLS AL PODI 12.10.2011

Per Manel Trenchs

El passat dimecres es va celebrar a l’Espluga Calba (Les Garrigues) el primer rogaine de BTT-0 de Catalunya, anomenat “6 pedals”. Consisteix en trobar i marcar el màxim nombre de fites de les 45 que hi ha en el mapa que et donen en 6 hores. La prova es fa per equips de 2 a 5 corredors i cada equip decideix l’ordre de les fites que buscarà.

CURSA BTT SANITÀRIA. “LES” BICICORRIOLS TAMBÉ DONEN LA TALLA 14.05.2011

Aquest any hem tornat a participar a la cursa BTT sanitària que es fa dins dels Medijocs que organitza el col.legi de Metges (per promocionar la vida saludable i tal). La petita representació de Bicicorriols érem: l’Avi, la Pantera Rosa, la Mireia (dona d’en Logístic) i la Maria (la Pantera Negra). En total uns 150 inscrits.

Xª MONTALTBIKE 30.01.2011

Per Manel Trenchs

Un dia el Tete va comentar de començar l’any participant en una prova que feien a Sant Vicenç de Montalt, la Montaltbike – la cursa que organitzen els “xurribikers”-. Tal dit, tal fet. L’any passat ens apuntàrem uns quants de la colla (el Grand-Prosciutto, en Magret, en Ventús, l’Avi i un servidor).

LA PANTERA ROSA ACCEPTA EL REPTE 07.10.10

Per Manel Trenchs

El dimecres no podia sortir perquè tenia la canalla i aleshores em vaig organitzar per a poder fer una sortideta el dijous, des de després de dinar fins a quarts de vuit, ja que els dijous no tinc classes a la tarda però tinc curset i no puc faltar. No tenia clar què fer però al llegir l’article d’en Joan sobre la seva volta de migdiada em va semblar una bona idea intentar-ho fer, en la mesura que pogués.

EL PRINCIPI D’UNA GRAN AMISTAT 08.05.2010

Per Manel Trenchs

Després del sincer oferiment que en Pep em va fer fa dues setmanes de poder provar la seva nova flaca quan volgués, degut a ser d’una talla encertada també per a les meves característiques, no desaprofito l’ocasió i el dissabte, al tenir força hores lliures ja que no tinc canalla i la Maria està treballant, quedo amb en Formiga perquè em deixi provar en una sortida amb cara i ulls la seva flamant TDK.

MOUNTAIN G. AL TAGAMANENT 14.03.2010

Per Manel Trenchs

El dijous al Casal a més de celebrar els aniversaris dels Leonardis (moltes felicitats a tots dos, per cert) es va parlar de les trencadisses que han fet les nevades al bosc i la gran pèrdua de corriols que això ha comportat. D’aquesta manera i de cara al diumenge es decideix fer el mountain g.; tot i que alguns aniran a fer esquí de muntanya aprofitant la neu que hi ha per les nostres contrades i d’altres, a fer una mica de “família”, que de tant en tant, també va bé i cal.

VILLERACH-REFUGI DELS CORTALETS-CANIGÓ 01.08.2009

Per Manel Trenchs

La Maria volia pujar al Canigó, que se li havia resistit algunes vegades pel temps, i vam decidir fer-lo aprofitant un cap de setmana sense canalla. Com que als dos ens agrada, vam pensar de fer-lo en bici.  El dissabte 1 d’agost marxàrem  a les 5 del matí i a quarts de 8 ja estàvem a Prada de Conflent.  Abans d’entrar a Prada hi ha una carretera que porta a un petit poble anomenat Villerach, d’on surt una pista molt llarga (uns 25 km) fins dalt el refugi de Cortalets.