ENCERCLANT EL TURÓ DE CASTELLANS 22.02.2009

Cap dels corriolaires blancs hem marxat a foquejar i es veu a la Plaça. En som onze incloent-hi la sempre agradable presència de la parelleta de l’Alt Urgell: la Tastassols i en Sergi. Per començar, ens criden l’atenció per la cridòria que generem a quarts de vuit. No m’estranya pas. Si fóra jo el perjudicat, de segur que actuaria amb més contundència: una bona galleda d’efectes evacuats. No ho dic més  clar per no donar idees. I parlant d’idees, ningú ha pensat cap ruta per aquesta matinal i costa de decidir-nos cap on anar. En Jordi proposa quelcom i ho anem enllaçant. Doncs vinga.

VOLTA AL PORT DEL COMTE AMB ESQUÍS 08.02.2009

Molts dubtes fins l’últim moment doncs anuncien  tramuntana forta als extrems de Catalunya i al Pirineu. Després de vàries trucades cap company de Mataró pot sortir a fer esquí de muntanya. Però davant la insistència  d’en Xarli i d’en Jordi, i la temptadora proposta d’anar al Port del Comte, fa que a les 10h de la nit em decideixi a pujar i trobar-nos allà.

ESQUIADA ENTRE SETMANA A LA MOLINA 18.02.2009

Què voleu que us digui. Tot i no ser el mateix que Masella per fer fora pistes, esquiar de 9 a 5 a la Molina, un dimecres, és tot un plaer. És que no ens en podem estar…

Heus ací les criatures: En Prosciutto, el Senyor, en Logístic, en Pistons, el Maestro, el Màster, en Jose i el Mamalló.

Vegeu aquí altres fotos i videos que va fer en Giovanni.

VALLTER-MENTET-VALLTER 15.02.2009

Aquest diumenge hem fet una escapada d’esquí turística, quelcom molt diferent del que fem habitualment. Un tomb amb tot el seu encant malgrat que el descens fins a Mentet no sigui res de l’altre món, almenys per on ho vam fer nosaltres.

FA FRED :CRÒNICA D’UNA CAIGUDA 15.02.2009

Per Adrià Triquell

Només quatre a la plaça Fivaller, estava anunciat: amb tanta neu i de tanta qualitat, qualsevol se’n va a pedalar corriols pel Maresme! Fa un fred que glaça i unànimement tots quatre decidim anar per “les zones calentones”, així doncs, Cinc Cènies /especulació urbanística, els corriols tècnics fins al coll de la Ferradura, i repetim la preciosa baixada del diumenge anterior de no se quina cursa fins Arenys de Munt. En Pre-Master porta la veu cantant.

CAP EL MONTALT 08.02.2009

A plaça repetim rècord. Un altre cop catorze. Per variar hom decideix d’anar cap a l’altre costat, és a dir, cap nord-est. En Jordi diu d’anar a fer uns camins de la darrera cursa de LLavanares o Sant Vicenç, no ho recordo. No se’n parli més. Som-hi. Encetem la jornada pel camí del Nord. Pel veïnat de Mata i fent unes quantes marrades arribem a can Flaqué. Abans però, ens ha hagut de deixar en Valentí per pana no adobable amb brides. Què hi farem.

MATAGALLS NOCTURNA. 2ONA. PART 4.02.2009

Per Giovanni Leonardi

N’ hi ha prou amb un parell de fotos per TV3 que mostren la renovada blancor del Montseny després l’ última nevada del dissabte, per fer-nos posar neguitosos.

Així que el diumenge, durant l’ esmorzar de la sortida en bici a Vilanova  convoquem una nova pujada al Matagalls pel dimecres a la nit.

RÈCORD DE CORRIOLAIRES. CÉLLECS 01.02.2009

A valls i muntanyes previsió de mal temps pel cap de setmana. Deixem doncs reposar la neu i desperto la bici després d’un mes de letargia. La gentada a plaça és important: catorze ganàpies fotent xerinol·la i amb ganes de fotre tralla.  Ja tenia en ment d’anar cap a Céllecs, pujar a la Serra d’en Nadal des de Santa Quitèria i ho proposo. Cap veu en contra. Doncs, som-hi.

CELEBRANT ELS 40 DEL MAMALLÓ 25.01.2009

Ja que l’amic Jo, Jo, Jo, Jo, Jooooooooooooooooordi Manent, per la part Barrot,  no s’ha dignat a fer-nos quatre ratlles de la vetllada de Guils, heus ací el que bonament vam copsar de la banda corriolera. Per aquesta vegada passa, però no n’hi deixarem passar una altra.

NOCTURNA AMB ESQUÍS AL MATAGALLS 13.01.2009

Per Giovanni Leonardi

Com que l’ amic Sergi encara avui no ha fet arribar a “la Redacció” l’article que havia promès escriure, em veig obligat a fer-ho jo, donat que no es pot deixar fora del bloc aquesta sortida d’esquí de muntanya, per ser sens dubte mereixedora d’ un seu propi espai per ser força diferent de les demés.