ARQUITECTURA PELS TOPALLS DE LA CREU DE CANET 24.02.2013

Per Marcel Torrus

Surto de casa a les 08h., avui més tard del normal, avantatges de jugar a casa. No trigo en rebre un whatapp d’en  Joan, -hi ha hagut pana-, diu, l’Oriol ha tibat massa de la màquina i ha trencat cadena. Tot just sortint de Mataró el noi inventa una trialera de pujada, i pam. Massa estona sense fer el cabra, no se’n pot  estar. Ens trobem davant l’estació d’Arenys, els he anat a buscar, massa rasca per estar en estat contemplatiu. Avui la colla es força gran, ja que hi tenim convidats. En Pistons porta a quatre mamallons de l’àmbit Doctore Bike, un d’ells és el mecànic de la botiga, en Roncerau.

HEM TORNAT A PONENT. CAN GURGUÍ 17.02.2013

Tots coincidim en que diumenge vam fer una molt bonica i diferent volta cap els verals de Sant Mateu. Aquí us en faig una petita crònica, car –tots estareu amb mi– aquest bloc no es pot aturar.

Dijous se’m proposà d’anar cap a ponent i com que tenia pendent de passar per un nou camí que pocs de la colla havíem fet, el dissabte, que vaig anar amb els grans de casa a fer búlder a can Boquet, vaig aprofitar per inspeccionar-lo i no perdre temps buscant-lo des de baix.

PIC DE MORTIERS (2605 M.) I LA VALL DE GALBA 29.01.2013

Per Enric Subiñà

Enguany no va començar a nevar “en serio” fins a inicis del mes de gener, tot i que les nevades sempre van venir acompanyades per fronts del nord, amb el que gran part de la neu va caure al Pirineu Occidental i, en menor mesura, a l’Oriental, sempre acompanyat de forts vents. Teníem ganes d’estrenar la temporada d’esquí de muntanya, tot i que en Martí ja havia fet alguna sortida però sempre aprofitant la neu de les pistes d’esquí.

JUGANT AMB LA NEU DEL MONTSENY 15.01.2013

Sortim de la Font dels Passavets  i anem pujant tot serpentejant pel camí senyalitzat que passa a tocar de l’avetar i es dirigeix cap el cim del Turó de L’Home. Un cop al coll Pregon la vista sobre el Vallès i la nostra serralada del Litoral és una meravella i gaudir d’aquests moments de pau i solitud a tocar de casa es un veritable luxe. L’aire fred i insistent no ens deixa parar gaire estona i ens obliga a fer camí tot seguit  per tal de rematar la feina i acabar de fer cim.