RESUM DE L’ANY 2006

En Prosciutto ha anat recopilant durant tot l’any passat, les dades de cadascuna de les sortides que ha fet. Aquestes es poden extrapolar a la resta del grup, perquè, qui més qui menys, ha pràcticament fet les mateixes sortides. La dada que corrobora la tipologia de les nostres sortides és la mitjana de pendent. Tot i que pot semblar petita, una pendent del 5% és poca broma. Diumenge passat va ser del 7%. Us indiquem altres exemples per tenir referents: La pista de Queralbs a Fontalba té de mitjana un 8% de pendent. L’ascens fins el turó de Cirers des de can Riera, passant pel turó dels Oriols, coll de Codera i font del Llop, té una mitjana de gairebé un 10% i amb la dificultat de no ser llisa.Heus ací les dades:

TOTAL QMS. ANY: 4090 qms.
MITJANA MES: 341 qms.
MITJANA SETMANA: 79 qms.
TOTAL DESNIVELL+ ANY: 101.425 m.
MITJANA DESN.+ MES: 8452 m.
MITJANA DESN. SETMANA: 1950 m.
% PENDENT MITJANA 5%

Publicat dins de Bici de muntanya i etiquetada amb , | Deixa un comentari

TOMB PER LES CAPÇALERES DE CLARÀ I RIUDEMEIA 28.01.2007

Fa temps que la colla tenia pensat de trobar algun camí que flanquegés el vessant de ponent de la vall de Riudemeia -El Solei de Riudemeia-. Avui ha estat un bon dia per posar-nos-hi. Ja hem sortit de Fiveller amb la intenció d’anar cap aquella zona i poc abans d’entrar a la vall de la riera d’Argentona, el fred ja ens glaçava els dits de mans i peus.

PASSEIG DEL DIUMENGE 21.01.2007

Aquesta vegada hem decidit de canviar de zona i hem anat cap a ponent, direcció Sant Mateu. Hem sortit onze atrau-esbarzers amb tot el silenci possible de la Plaça Fiveller en direcció el veïnat d’El Cros i, després de passar can Vives i can Duran hem girat a l’esquerra per travessar el torrent de can Bartrina i enfilar cap a Agell pel camí antic de Mataró a Cabrera, per damunt de can Xacó. En aquest punt ens hem tret els abrigalls que ens feien nosa, ja que la temperatura, que ens té acostumats aquest hivern, és d’avançada primavera.

SORTIDA DEL DIUMENGE 14.01.2007

Com és costum els diumenges, a dos quarts de vuit del matí erem a la Plaça Fiveller per emprendre la sortida que, cada vegada més, ens fa gaudir de valent. En aquesta començàrem per la riera de Valldeix, torrent de can Gener i abans d’arribar a can Lladó, alguns corriolaires ja es treien roba, per fer-ho tots plegats a la cadena del torrent. Feia temperatura de primavera.

CORRIOLERS AL RAID DE TAVERTET 28/29.10.2006

Per Andreu Calvó

Són les cinc del matí i marxem carregats fins les orelles de material, els armaris respiren tranquils; estan buits. Marxem a Tavertet on ens esperen dos dies d’activitat: la Final de la Copa Catalana de Raids. Aquest any encara no hem participat en cap raid i en Pistons està de baixa però després de molts esforços trobem un “voluntari” per acompanyar-nos (no sap on es posa): el Maestro, que ja comença a queixar-se abans de començar… Els altres participants: la Flor i el Màster.

DEBAT MALLORCA Ò CAMÍ DEL NORD 11.01.2007

En els darrers dies s’ha establert un debat que ha vingut donat per la proposta feta per en Pistons tot just acabats de venir del Camí dels Bons Homes, d’encaminar el Camí del Nord en dos dies -ò tres-, i que potser va estar mal interpretat, mal entès ò no s’explicà clarament. Gairebé tothom va suposar que la proposta era per realitzar-la en la sortida anual de l’estiu -que evidentment es pot fer així-, però que no estava pensada en aquest sentit.

CAMPIÓ DE CATALUNYA DE BICI-ORIENTACIÓ

Tard i encara sense tota la informació del nostre corresponsal, donem la notícia que en el mes de novembre (?) del 2006, el nostre estimat “Màster” es proclamà vencedor del campionat de Catalunya de Bici-Orientació. Li donem la nostra més gran felicitació i esperem més títols d’aquesta categoria. Més endevant us detallarem la notícia. De moment, només disposem de la foto on se’l veu acabant de rebre el trofeu.

ANIVERSARI I “RENTRÉE” 7.01.2007

Ahir diumenge, el primer de l’any, vam aprofitar la sortida per celebrar el 30è. aniversari de noces d’en Prosciuto a ca la Lola de Vallgorguina. Tota la colla li desitgem que n’acompleixi trenta més amb el tremp -en tots els sentits- que li és habitual i li agraïm l’esmorzar. Per molts anys!!!

DARRERA SORTIDA DE L’ANY 31.12.2006

El diumenge, com tants d’altres, la colla sortí a fer de les seves per la zona de Canet: corriol amunt i corriol avall. El darrer esmorzar de l’any es féu a Sant Iscle i per no ser menys, hi aparegué en Pistons amb la seva Colibrí del ’88, tot enfilant amb la pròtesi i les seves Artengo per la “Creueta”. Ens informa que després de tres mesos els “alacrans” no pessiguen no, mosseguen. Preguem per ell.

Publicat dins de Bici de muntanya i etiquetada amb , , , | Deixa un comentari

ELS 40 ANYETS D’EL MAESTRO 30.12.2007

Divendres passat, el 29, vam celebrar el quarantè aniversari del “Maestro”, tot i que feia els anys l’endemà. Com ja era previst, vistos els esdeveniments de la setmana, no se li pogueren fer les proves esportives, car l’homenatjat, com de costum, estava força empiocat. Havent passat un parell de dies apropant-se als 40 graus de temperatura corporal, un bon grup de la colla corriolaire vam haver de treure’l de casa amb amb el vist-i-plau de la seva santa senyora. Ens l’enduguérem, tot passejant, a fer una cerveseta, -per ell aigua- i fer temps abans d’anar al restaurant argentí on ens esperaven les respectives senyores i la canalla. La vetllada fou distreta: regals, pastís, parlament, ballarugues i la canalla engrescada.