CONCERT DE SANTES. COLLFORNIC PER A DUES FLAQUES 27.07.2012

Per Pep Famadas

En Joan demana companys per a un puja i baixa a Collfornic la tarda del divendres de Santes a Mataró i jo que no m’ho penso. Tot pujant, quan el cap marxa lliurement i ves a saber quina una en penses, se m’acut que tots dos estem interpretant un concert: som dos solistes versionant l’ascensió per aquests paratges. El concert està dividit en varis actes, que tot seguit us detallo. Vagi per endavant que no sóc coneixedor de música clàssica i em permetreu els barbarismes que calgui.

LES SARDINES MARXEN CAP A ALCÚDIA 29.07.2012

Aquest migdia, a les 14.00 hores concretament, i acompanyats de familiars, amics, coneguts i saludats, quatre valentes sardines de secà han pres rumb cap a Alcúdia. En el darrer dia de les Santes i agombolats per una bona colla d’admiradors i seguidors que els han volgut donar una petita empenta per fer més digerible

EL MAGRE DEBUTA AL VIA LLIURE DE RAC1 28.07.2012

El nostre estimat company i amic, el Dr. Núvol, ha debutat avui dissabte en el programa Via LLiure de l’Emma Aixalà de RAC1. El podrem escoltar cada dissabte d’11 a 2/4 de 12 del matí apropant els oients de forma planera, distesa i divertida, al món de la tecnologia. El primer dia, l’entrevistadora no li ha deixat acabar

ENCERCLANT EL PORT DEL COMTE 22.07.2012

Per Enric Subiñà

Moltes expectatives per aquella jornada que ens prometia un bon dia de ciclisme a cavall de les comarques pirinenques de l’Alt Urgell i del Solsonès. Teníem un parell d’incògnites que miraríem de resoldre: com seria el tram de sorra de coll d’Arnat i si podríem pujar la “paret” de Montnou…

CORRIOLAIRE AL BLOC BiCiCORRiOLS 14.07.2012

Per Adrià Triquell

Dissabte a la tarda. Estic escarxofat al sofà tot mirant el bloc de bicicorriols. Que en fa de goig el Luca, a les fotos de la revista! Sóc un desgraciat, mai sortiré a cap portada de revista, i encara menys de bicicleta. Però el pitjor de tot, és que de ben segur,  que mai sortiré tan guapo com ell.

CORRIOLAIRE A LA REVISTA MOUNTAIN BIKER 11.07.2012

Per Luca Leonardi

Hola bikers!

Fa unes setmanes vaig fer de provador de bici per a una revista que ha sortit recentment al mercat. Pel llançament del tercer número, aquesta volia presentar com a novetat, la Intense Carbine SL, una passada de bici “all mountain” de 6.600€. La meva sorpresa va ser quan vaig saber que una de les fotos serviria per

BICICORRIOL A LA ViP XTREM 07.07.2012

Per Manel Trenchs

A principis d’any va sortir la idea d’apuntar-se a alguna cursa de btt de llarga durada, i es va comentar la ViP xtrem, que es fa per terres tarragonines. Un servidor, aprofitant que teníem trobada familiar a l’Hospitalet de l’Infant –poble de la Maria-, em vaig apuntar per veure nous territoris i nous corriols. Les dades generals ja em feien una mica de respecte: 125 km, 3500 m. de desnivell acumulat, i una mitjana de 9 hores dalt de la bici. Aquesta era la seva tercera edició.

NOCTURNA DE LES DUES COLLES 06.07.2012

El proppassat divendres vam fer la sortida nocturna al costat de la colla d’en Xevi Beltran (Desmanegats?). Com de costum, tret de les ganes de riure i pedalar plegats, va ser una escapada de germanor amb un abundós sopar a les dependències de Cal Víctor a Canyamars. No cal que expliqui les revolcaques succeïdes tot tornant. Fins i tot, un servidor, va llepar sense conseqüències greus: pelats colzes i genolls.

LA BULLOSA 01.07.2012

Després de varis anys sense fer cap tomb per aquesta meravellosa zona del Pirineu, les expectatives eren molt altes i les ganes de començar es notaven a l’ambient. Per fi ens posem  a pedalar  des de la zona del càmping del Pla de Barres tot serpentejant per un fantàstic corriol, que ressegueix la  bora del riu la Tet. En un tres i no res travessem la carretera de Montlluís, i remuntem fins els dipòsits. Des d’aquest punt comencem una molt bona combinació de corriols que de forma ascendent ens acosten al llac Tico.

FERRATA REGINA DE PERAMOLA 02.07.2012

Per Enric Subiñà

El dilluns 2 de juliol, aprofitant un dia no laborable pels que acostumem a treballar els dissabtes o caps de setmana, vam decidir d’anar a fer quelcom diferent, no relacionat amb els pedals. La proposta era inicialment anar a fer un barranc, el de Núria, però encara portava massa aigua i era aconsellable esperar una mica. L’opció triada era anar a fer una ferrata, i ens vam decidir per la Regina de Peramola, que segons alguna opinió, és de les llargues i boniques del país.