PELS CINGLES DE BERTÍ 21.11.2010

Sortir de la comarca i ser a dinar a casa, sovint és un xic emprenyador.  Tot són presses. Però si es vol fer així, convé no allunyar-se massa. Molt a prop de casa, tocant les estribacions més ponentines del Montseny, tenim un paistage espectacular: els espadats, cingleres o penya-segats de Bertí, Els Cingles de Bertí.

8a. CURSA DE BURRIAC 14.11.2010

Com és habitual des de la primera edició, la nostra colla col·labora en l’avituallament i control d’un dels sectors de la cursa. A més a més l’Albert, el Mamalló, aquest any ha dissenyat el circuit que tant ha agradat als participants. L’enhorabona a tothom.

NOCTURNA ESPORTIVA I FARTANERA 12.11.2010

Enguany, l’escapada nocturna l’hem emplaçada força tard. El calendari es va estrenyent i es fa difícil d’encarbir-hi tanta activitat. Amb l’excusa que diumenge hem de col·laborar amb la Cursa Burriac Xtrem del Grup de Muntanya d’Argentona, la sortida del cap de setmana serà doncs divendres a la nit.

CURSA BTT-O D’HOSTALRIC 07.11.10

Organitzada pel Grup d’Orientació Grions

Després de la decepció al campionat de Catalunya, on varem participar quatre bicicorriolaires (tots amb el súper mallot nou ) i ningú aconseguí d’acabar el circuit amb èxit, calia intentar posar les coses a lloc… o no…
Quedem en Giovani, l’Andreu i un servidor per intentar arreglar les coses i restablir el prestigi perdut je, je, je.

EN FERRAN, LO PELAT, FA 40 ANYETS 03.11.2010

Per Valentí Tarrés

Amb en Bernat lliguem la manera de fer una “ casual trobada” i fer la volta plegats. A quarts de vuit sortim de Mataró amb la llampant furgoneta de l’Oriol per anar a Òrrius. De corriolers que participem a la festa en som cinc, en  Martí, l’Anscari, en  Giovanni, l’Oriol i Jo , tots habituals de les sortides nocturnes dels dimecres (nits de les serps taronges).

BICICORRIOLAIRES A L’ORRIENCA 07.11.2010

Per Marcel Torrus

Em va costar de decidir-me a participar-hi, no hi estic avesat, i fa força mandra, serà per la manera que xalem els diumenges, que no em fa falta anar a buscar nous al.licients per pedalejar. Bé, aquest cop però em decideixo i, amb la companyia d’en Manel i l’Àngel sortim des de Mataró via Argentona on en Pep s’hi espera, també s’hi ha apuntat. Enfilem cap a Òrrius per la pista que va en paral.lel a la riera d’Argentona, perdoneu però els noms no els retinc massa.

COM QUE M’AVORRIA… CONY FORNIC 01.11.2010

Per Giovanni Leonardi

Això no estava en el programa d’avui. Però resulta que ahïr vespre, de retorn de Girona on varem estar disfrutant, amb els amics italians, de la festa de Sant Narcís amb diada castellera inclosa (Capgrossos amb en Ferran presents i fent-se honor amb uns castells fantàstics), no trovo cap mail dels dos-tres bikers que havien dit que sortirien amb mi el dilluns matí. Truco i només el Cid Campeador em respòn; quedem en res ja que es quedarà en familia. Així que l’ endemà, cap diana a les 6:30 i a dormir fins les 9, que de tant en tant també dona gust.

HA DE PLOURE? I QUÈ? ENDAVANT QUE NO FA FRED 31.10.2010

S’havia fet la proposta d’anar al Turó de l’Home perquè en Manel encara no l’havia fet amb la flaca, però diumenge ens vam trobar amb unes perspectives climatològiques no gaire balderes per anar a fer grans proeses ciclistes. Abans de sortir de casa vaig mirar-me les imatges del ràdar del Meteocat i la pluja estava concentrada entre el Maresme i el Vallès. La negra nuvolada que veiem des d’els Burots (si, si, des d’els Burots) en la direcció de la nostra ruta, ens feu canviar els plans fent-nos voltar per la comarca. Així doncs, ens aventuraríem primer cap al Collsacreu i després ja en parlaríem.