LA REBOTIGA D’ANDORRA 22-24.05.2010

Com que aquest any les precipitacions de neu s’han allargat fins molt ben entrada la primavera i els gruixos acumulats durant l’hivern han estat força importants, ens hem trobat amb un Pirineu andorrà molt blanc, tant, que el Màster ha hagut de refer la ruta programada i baixar la cota d’aquesta per sota dels 2000 metres. D’alternatives sobre el mapa en teníem, però gairebé tot s’ha anat refent sobre la marxa.

IRONMAN DE LANZAROTE 21.05.2010

Divendres passat es celebrà a Lanzarote el que en diuen l’ironman més dur del món. Hi participà el nostre conegut Josete, amic de l’Albert Viñals, que ja ens deleità amb la seva genial narració de la seva experiència en la darrera Burriac Atac. L’Albert ens ha fet arribar el relat que el seu amic ha fet després de la dura prova a les Canàries.

Publicat dins de Triatló i etiquetada amb , , , | Deixa un comentari

TRAVESSANT LES GAVARRES 16.05.2010

Diumenge. Sis del matí. L’Anscari i jo carreguem les bicis al meu cotxe i per la nacional anem cap a Tordera. Avui tallaran la carretera fins a Mataró perquè es fa una triatló a Calella. No ens esperàvem que ho fessin tant d’hora. Entre Arenys i Canet, sense previ avís, sense cap explicació i de la manera més antipàtica, els mossos ens fan girar cua i anar a cercar l’autopista. Bé. No. Malament.

VOLTANT EL SUI. LA CALMA 17.05.2010

Per Enric Subiñà

Jo soc dels privilegiats que puc sortir els dies laborables i gaudir de la natura en estat pur, sense trobar ciclistes a cada cantonada. La part negativa és que molts diumenges, sóc dels “desprivilegiats” que no puc gaudir de la vostra companyia.
El dilluns al matí, ben d’hora, carrego la bicicleta al cotxe i faig camí cap a Cànoves, aparcant al costat de l’església. Fa sol tot i que hi ha forces núvols, i fa una mica de fresqueta, amb manguitos.

JA TENIM UNA F1 A LA COLLA 02/05/2010

Per Jordi Torres

Ja ho sé que ara es porten “flaques” les bicis. Però jo encara estic en l’etapa personal de pensar el que en Formiga expressava amb tanta saviesa: “Quan hom pensa en una bici de carretera li venen al cap cotxes, fum, asfalt brut i pudent i la maleïda ratlla blanca”. Però ara en Formiga s’ha tornat un convers més.

TERRA DE REMENCES, JA ESTÀ 10.05.2010

Per Andreu Calvó

Quan fa unes setmanes, pedalant per la Garrotxa, en Pau em va proposar anar fer Remences, no ho vaig dubtar ni un moment (soc molt impulsiu, encara que a vegades me’n penedeixo). El repte de fer la meva primera Gran Marxa Cicloturista va poder mes que el sentit comú. El primer problema les inscripcions, que ja estaven tancades, però com que en aquesta vida els contactes son importants, en un tres i no res ja estàvem inscrits.

EL PRINCIPI D’UNA GRAN AMISTAT 08.05.2010

Per Manel Trenchs

Després del sincer oferiment que en Pep em va fer fa dues setmanes de poder provar la seva nova flaca quan volgués, degut a ser d’una talla encertada també per a les meves característiques, no desaprofito l’ocasió i el dissabte, al tenir força hores lliures ja que no tinc canalla i la Maria està treballant, quedo amb en Formiga perquè em deixi provar en una sortida amb cara i ulls la seva flamant TDK.

PICS DE FONTNEGRE I PEDRONS AMB ESQUÍS 02.05.2010

Sortim a les 6h del matí per fer cap al Pas de la Casa, doncs hem trobat una piada que parla de l’ascensió del pic de Fontnegre per la canal central i la bona neu que encara hi havia la setmana passada. Un cop arribats a Andorra aparquem el cotxe al Pas de la Casa a 5m de la neu!!! I comencem la canyera volta  pujant per la petita vall que queda entre el Pic de Pedrons i la gran muralla rocosa dels Pics de Fontnegre.

HA MORT EL PARE DELS TRIQUELL 02.05.2010

Hem acabat el cap de setmana amb una molt desagradable notícia: la mort de l’Adrià Triquell, pare del nostre company i amic de fatigues, l’Adrià. La persona que malauradament ens ha deixat era molt activa, incansable i gran amant de l’esport i la natura.

SANT JORDI I ELS 40 D’EN SUBI 29.04.2010

Dijous al Casal vam cel·lebrar els sants d’el Magret i de l’Avi i els 40 d’en Logístic amb cava, pastes seques i coca de llardons de can Moré. Els desitgem per molts anys i que esperem que s’ho planifiquin millor perquè tenim molts dijous per menjar postres. Hehehehe!

DIMARTS PER BURRIAC 27.04.2010

En la sortida de tarda de dimarts vam recórrer les faldes de llevant de Burriac. Enfilàrem primer per can Cirés fins la Font Picant. Després travessàrem can Ferraters fins la Font de les Oliveres i pujàrem fort fins la pista de la Feu i gairebé a dalt la deixàrem per endinsar-nos per camins força bruts a la capçalera del torrent de la Feu i arribar a la pista d’el Mal Pas.