ESMORZAR DE SANT ESTEVE. CAN BATLLE 26.12.2008

A la convocatòria d’enguany hi ha mancat a darrera hora un personatge important: el Batu. Què hi farem. En nom de tots li desitjo bones festes.

També, degut a la pluja, els que s’hi presenten cada any amb bici han estat escasos, però val a dir que valents.

La cansalada i les mongetes, immillorables i, la resta de viandes, els amics diran.

Salut,
Joan Lladó

Les fotos: clica aquí.

CANVIANT LA TRUITA PER UN SUIS AMB XURROS 25.12.2008

Per Adrià Triquell

Valia la pena l’ esforç, se’ns dubte. Pedalar per carrers deserts de Mataró,  agafar els nostres corriols només sentint el contacte dels pneumàtics amb el terra humit (i algun que altre pet de l’ Andreu), veure amb la primera ullada de sol el perfil del castell de Burriac, i tot plegat acompanyat per un dia esplèndid amb el fred just per donar-li gràcia.

ELS AVIS FAN FEINA 21.12.2008

L’endemà d’esquiar toca fer un xic de bici i a la plaça retrobo la Virolla que fa dies que no coincidíem. En som set. La gran convocatòria d’altres diades va minvant. No ho lamento pas, ho constato. És diferent. Hom proposa d’anar cap a la zona de can Rimbles. Comencem pujant per can Gener fins arribar a la Creu d’en Serra. Travessem la serra cap a nord, per Cal Gaig i baixem fins a can Benet per enfilar el seu Turó.

FINESTRELLES I PUIGMAL. ESQUÍ 20.12.2008

Xarli, disculpa’ns si vam sortir el dissabte enlloc del diumenge.  Tota la culpa la té el Mamalló, ja ho saps.

L’objectiu d’aquesta excursió era la volta dels tres Colls de Núria segon intent. La comencem bé perquè celebren el centenari del cremallera i ens fan un bon descompte. Durant el trajecte del tren –agafem el primer a dos quarts de vuit– em protegeixo els peus amb esparadraps per evitar les nafres i butllofes. En la darrera sortida em van quedar com un mapa i per això rebo un sobrenom: “peus de mòmia”. Haaaauu.

CAP A ÒRRIUS 14.12.2008

Acabem un setmana força plujosa i per tant, ens trobarem els camins i corriols en òptimes condicions. Comencem per ponent, cap a Argentona. Pugem al Turó dels Oriols i pel Coll de Codera arribem al monòlit de Burriac. Baixem el fi corriol fins el camí del coll de Burriac i enfilem els Ui-ui-uis. Per la font del Llop anem guanyant metres fins el turó de Cirés. En Pep va a ritme, està engrescat.

DIUMENGE 07.12.2008

Per Andreu Calvó

Diumenge de cap de setmana llarg, molta gent fora, però a la plaça som uns quants, sortida cap a la riera d’Argentona. El dia rúfol ens acompanyarà tota la sortida, al principi de la riera de Clarà  comencem a despullar-nos…..agafem el corriol que passa per darrere Can Manreset, l’humitat obliga a aplicar-se de valent en els trams mes pedregosos, arribem a la font d’en Quico i a partir d’aquí desfem un tros de la cursa d’Argentona fins enllaçar amb la pista de Can Manyana.

UNA NIT “ULTRA” 18.12.2008

Per Andreu Calvó

O quan córrer de nit ja no és el mateix.

Avui a les Pistes, n’hi havien uns quants que estrenaven el seu nou joguet i uns altres que ja saben de les seves virtuts. El nou frontal de PETZL; l’Ultra, a passat a formar part de la nostre vida, ara córrer de nit s’ha convertit en quelcom diferent………………….si ara ja no tenim que vigilar on posem el peu, el cap,…… la nit ja no és la mateixa amb aquest nou aparato.

SIURANA 6-7.12.2008

Per Manel Trenchs

Per aquest pont la Maria va proposar d’anar a Siurana, petit poble del Priorat on ella hi té arrels familiars i molts records viscuts. Vam endur-nos les bicis per fer alguna volta per aquelles terres. Quina grata sorpresa que m’esperava! No m’ho hauria imaginat tot i haver passat per allà a prop en més d’una ocasió.

CAP AL MONTALT PER TERCERA VEGADA 08.12.208

Que només surto jo amb bici? Suposo que entendreu perquè ho pregunto. D’ençà la nocturna que vam fer a l’octubre, de les poques vegades que he sortit, em sembla que quatre, tres he anat a espetegar al Coll de la Ferradura. Ja sé que la qüestió és sortir, però caram!

ESQUÍ AL PIC DE NOUFONTS. RIPOLLÈS 07.12.2008

A un quart de set, un quart tard -m’he trobat tota l’aigua del “camel” vessada al damunt de la taula-, recullo en Giovanni a ca seva i fem cap a Queralbs. En la meva primera sortida de temporada que coincideix amb el pont de la Puríssima, només en som dos. Sort que el gasoil ha baixat… Fem un mos a Ripoll i aparco  de qualsevol manera a l’estació de Queralbs -gairebé al límit del desbordament dels esfínters- per sortir xiulant a descarregar. Uuuuf!

ESQUI A LA CAPÇALERA DE LA VALL DEL TER 30.11.2008

Per Giovanni Leonardi

Avui som només tres, pero tant és! Parem a Setcases per a fer un cafè amb llet i ens trobem el Jordi Francesc i parella. Quan de temps! Ens posa al dia de com va la seva vida de bomber i la seva lesió a l’ esquena, i quedem de veure’ ns al parking de les pistes i pujar una estona junts. Vès per on! Ens truca al cap de poc i ens diu que no els han deixat passar al control de cadenes que hi havia a la sortida mateixa del poble. Doncs adéu, que vaya bonito  i fins aviat.

ESQUI DE MUNTANYA. EL PUIGMAL PER ERR 16.11.2008

Per Giovanni Leonardi

No recordem cap hivern que ens hagi regalat tanta neu i tant d’hora, i ésclar, el tema esquí de muntanya va traient protagonisme a la bici en les converses del dijous al Casal. Els màsters havíen estrenat la temporada a la Masella fa uns dies i uns quants teníem ganes de fer el mateix. Així que decidim de sortir plegats el diumenge  per anar a fer el Puigmal per la banda nord.