Arxiu de la categoria: Anscari Nogueras

EL MONTSEC (IV) 18a. ESCAPADA D’ESTIU: 7-9.06.2014

I continuem amb les aportacions dels bicicorriolaires que van suar al Montsec: Tricorni i el Nét de la Trini. Bona lectura.

Per Enric Subiñà

MONTSEC

Enguany el pastor va proposar de fer la sortida anual al Montsec, espai de fet força desconegut per molts de la colla. La principal mandra que feia era la possible calor que hi trobaríem, tractant-se d’inicis de juny i de ser una serralada, com el seu nom indica, no molt ufanosa en aigua, humitat i grans arbredes, tot i que ens guardava alguna sorpresa. Les setmanes prèvies havia fet fred i força pluja, pel que vam arribar a pensar en què hauríem d’anar amb tèrmiques i calces llargues. Però en iniciar la setmana ja ens van anar anunciant un gran canvi de temperatures amb la primera calor forta de l’any, i no es van equivocar…

ESCAPADA FORA COMARCA: LA SENGLAR 2.0 GARROTXA I COLLSACABRA 21.04.2013

Per Anscari Nogueras

Ja fa dies que havíem reservat aquest diumenge per fer el tomb fora de casa, des de que ens vam assabentar que havíen anulat els 100km de les Guilleries, i alguns de nosaltres  hi pensàvem participar. Aprofito l’avinentesa per fer una crida a que curses que es realitzen al nostre país no es deixin de fer per problemes de voluntariat, com sembla que ha passat amb la de Sant Hilari.

LA TORRASSA DEL MORO 15.05.2011

Per Anscari Nogueras

Després de la sortida nocturna del divendres, el diumenge aprofitàrem per fer un tomb amb la canalla per apropar-nos a la Torrassa del Moro que aquest mes és oberta al públic els caps de setmana, i tots aquells que tingueu canalla o no , val la pena acostar-s’hi.

EM CONFORMO AMB EL COLLFORMIC 16.04.2010

Per Anscari Nogueras

El dijous al casal proposo una sortida per el divendres a partir de la una, no em pot acompanyar ningú, en Martí que era un possible candidat li cambien a última hora els plans, és ell qui em proposa pujar al Turó de l’Home per la pujada de Collformic i agafar el trencant que hi ha direcció a les Costes del Montseny i Fontmartina.

LA GRAN DESFETA 10.03.2010

Per Anscari Nogueras

Fa fred, són dos quarts de set i a la plaça Fivaller ens trobem sis corriolaires. Avui no hi ha dubte, hem d’anar a tocar neu i es proposa de pujar per la Laru i anar direcció al Parc Forestal, però a la que passem la cadena del final del veïnat ens adonem realment del mal que ha fet la neu, el camí és impracticable des del

SANT VALENTÍ FRED 14.02.2010

Per Anscari Nogueras

Apareixo a la plaça que falten un parell de minuts, ni una ànima, a la mateixa plaça al davant nostre l’altre colla que també queden allà en són tres, mica en mica van venint corriolaires, nou en total, es presenta un amic d’en Jordi, en David , que ens pregunta si som la colla de l’avi i que si ens importa que vingui, mentre a la plaça cauen quatre volves, després de les presentacions decidim anar cap a San Carles.

LA MOLA DE SANT LLORENÇ 31.05.2008

Per Anscari Nogueras

El dijous al casal quedem quatre de la colla per anar a caminar per la zona de Sant Llorenç del Munt: en Martí, en Carles, l’Albert i jo. El divendres rebo una trucada d’en Martí i m’aconsella que agafi el frontal i el budrier, però no anàvem a caminar?? Que si una cova, que si hi ha un pas una mica “chungu” que no pots caure, però que si caus et mates… em quedo més tranquil.

SETMANA SANTA 23.03.2008

Per Anscari Nogueras

Ens retrobem deu corriolaires a la plaça. Fa fred i tota la nit del dissabte ha estat plovent, fa una semana va sortir la proposta d’anar a fer el descens de la balena, però ens vam engrescar per la zona dels porcs i ho vam deixar estar. Avui torna a sortir el seu nom, i ja no ja volta de full, la muntanya ens espera.

CARNESTOLTES 3.02.2008

Per Anscari Nogueras

El cap de setmana de carnestoltes, els que no hem anat a Cap del Rec, sortim, com és habitual, des de la plaça Fivaller. De bon matí no ens posem d’acord, hom sent de lluny la idea d’anar a Vallgorguina, però no fa gaire gràcia a la resta, fa fresca i es lluny. Un dia que podem anar tranquils, no tenim ganes de donar-nos la

LA LOLA S’HAURÀ D’ESPERAR 09.12.2007

Per Anscari Nogueras

El Diumenge ens vam trobar vuit corriolaires a la plaça Fivaller amb ganes d’anar un pèl més lluny per canviar dels verals de sempre, després d’uns minuts de discutir a on anàvem, sembla que anirem a Ca la Lola de Vallgorguina (però com comprovareu llegint la crònica, tampoc va ser així).