Arxiu de la categoria: Nocturna

ELS DIMECRES DE JULIOL 05.07.2017

Per Pep Famadas

És sabut que la colla els dimecres pedala. Bé, de fet, ja hi ha la colla dels dimecres, amb un tarannà un xic diferent al comú del grup. La sortida té per objectiu trencar la llarga setmana (sempre i quant no siguis de la colla dels dimarts, és clar) i passar-ho bé. El dimecres és l’hora del pati: la canalla surt esverada a jugar sota l’atenta mirada dels adults. Bé, tot sovint els adults giren el cap per què no gosen veure les animalades (més…)

NOCTURNA BiCiCORRiOLS AMB DOCTORE. 07.07.2017

Malgrat que la nocturna ha restat en petit comitè, hem fet un tomb d’un parell d’hores per la Vall de Clarà. Començant pel Collell, hem anat a la Font d’en Quico, enfilada al Mal Pas, Dalipà i davallada extrema cap a l’estelada. Hem acabat pel saltet de cal Coix i de pet cap a Festa Major del barri de la LLàntia, pel Turó de Cerdanyola, on ens esperaven unes cerveses ben fresques i uns entrepans amenitzats per les sevillanes en directe.

LA FOTO BÉ VAL UN APUNT AL BLOC 12.11.2014

unnamed

Per Pep Famadas

Diuen que per fer una bona foto cal fixar-se en el moment. No sé si aquesta és bona o no, però ens agrada molt. És de la nocturna d’aquest dimecres. El dia anterior ha plogut i, a més, ha sigut un dia ventós, pel que tenim una atmosfera neta com poques vegades.

Som els que hem pogut ser-hi, per què voler, volem ser-hi tots. L’atzar ens hi ha portat tot i que la idea era trencar per un corriol nou, que per segona vegada no endevinem l’entrada tot i haver-hi passat no fa pas massa.

Publicat dins de General i etiquetada amb , , , | Deixa un comentari

POEMA ALS DIMECRES. NOCTURNA DEL 12.12.2012

Per Adrià Triquell

Avui hem fet la nostra nocturna habitual,
que faríem sense les pedalades de dimecres,
que ja són una necessitat vital,
fins i tot millor que unes palletes.

Bicicletes, bon humor, i un frontal,
Son tot el nostre equipatge,
I és que ja s’han convertit en ritual,
que formen part del nostre bagatge.

NOCTURNA DE LES DUES COLLES 06.07.2012

El proppassat divendres vam fer la sortida nocturna al costat de la colla d’en Xevi Beltran (Desmanegats?). Com de costum, tret de les ganes de riure i pedalar plegats, va ser una escapada de germanor amb un abundós sopar a les dependències de Cal Víctor a Canyamars. No cal que expliqui les revolcaques succeïdes tot tornant. Fins i tot, un servidor, va llepar sense conseqüències greus: pelats colzes i genolls.

LA FERA NO ES DEIXA REMATAR 15.07.2011

Si dimecres, a instàncies de l’amic Màster, vam repetir expedició a la Matacabres-Cirés per rematar a la malaurada bèstia amb el mateix èxit que la setmana anterior, divendres, –i la insistència ja comença a cansar–, en la nocturna estiuenca, la fera ens repel·lí amb una foguerada que gairebé ni les armes ens deixà alçar. Quan aquest coi de bestiota té la pell humida, i qui no hi estigui d’acord que ho digui, es fa molt difícil d’abatre-la.

MASSIVA I TRAPELLA NOCTURNA DE DIVENDRES 13.04.2011

Divendres al vespre ens ajuntàrem la colla Bicicorriols i un bon grapat d’arreplegats dels Capgrossos, triatletes i altes especímens inadaptats per anar a fer un bon tiberi a Canyamars amb l’excusa de fer una escapada nocturna amb btt. La plaça de l’Havana va ser el lloc de trobada ja que aquesta proposta de fartanera-esportiva fou iniciativa de la colla dels arreplegats i és on habitualment es troben.

NOCTURNA ESPORTIVA I FARTANERA 12.11.2010

Enguany, l’escapada nocturna l’hem emplaçada força tard. El calendari es va estrenyent i es fa difícil d’encarbir-hi tanta activitat. Amb l’excusa que diumenge hem de col·laborar amb la Cursa Burriac Xtrem del Grup de Muntanya d’Argentona, la sortida del cap de setmana serà doncs divendres a la nit.

ESCAPADA AL CAPALTARD 02.07.2010

L’arribada de l’estiu i la forta calor conviden a fer escapades capaltard-nocturnes amb caire festiu, de rauxa, per assaborir, pam a pam, el nostre estimat racó de món com és Burriac i les seves faldes i turons i fer-lo cada vegada més nostre. Hom ho arrodoneix amb una refrescant cervesa a la Plaça Nova d’Argentona.

LA GRAN DESFETA 10.03.2010

Per Anscari Nogueras

Fa fred, són dos quarts de set i a la plaça Fivaller ens trobem sis corriolaires. Avui no hi ha dubte, hem d’anar a tocar neu i es proposa de pujar per la Laru i anar direcció al Parc Forestal, però a la que passem la cadena del final del veïnat ens adonem realment del mal que ha fet la neu, el camí és impracticable des del

NOCTURNA ESPECIAL. CANYAMARS 05.03.2010

Dimecres va fer mal temps i no vam poder sortir amb les frontals. Fa dies que pensem amb el Mamalló que no pot sortir mai de nit i ja fa temps que buscàvem un divendres per ell i pels que no són habituals. Doncs vaaaaa… El secretari, el Nét de la Trini, s’encarregà de reservar taula a Can Víctor de Canyamars.

REPRENEM LES NOCTURNES 13.01.2010

Després del parèntesi nadalenc, ahir vam tornar a gaudir de les escapades nocturnes i ho vam fer pujant a la nostra emblemàtica talaia: Burriac. Com deia en l’anterior entrada, ens costa de decidir on anar i quan ho fem, que sempre és tard, tenim dubtes. Jo venia amb la idea d’anar cap a la zona de Burriac que feia dies que no hi estava. En Valentí proposà d’ensenyar el nou corriol a en Ferran. En Martí també volia anar cap a Burriac. Sense altres propostes i no sé perquè, vam anar cap a la nostra zona. El més bonic de tot és que no hi ha mai polèmica per aquest tema: fem el que fem, sempre surt rodó.

NOCTURNA A EL CORREDOR 16.10.2009

Un altre any –i van passant com si res– hem fet la sortida nocturna de tardor. A la plaça en hi aplegàrem força gent, crec que n’érem catorze. A les vuit del vespre, entre comentaris de llums, sortides vàries i d’altres bajanades, s’hi palpaven ganes de bici. Molt de neguit. Vaig proposar, igual que feia dos anys, de pujar per can Batlle cap el Castell de Dosrius fins l’Esmeralda i després seguir pel GR. Teníem escassament dues hores per fer el gamarús pel bosc abans de sopar i no ens podíem entretenir pas gaire. Bé, aquesta era la intenció.

LA ROCA D’EN PUNSOLA, RETROBADA 24.03.2009

Després d’una bona colla d’anys cercant, i de nit, l’anomenada i popular pedra de kumbaieres trobades en els boscos d’Agell, el dimarts a la nit, cap a dos quarts d’onze i amb l’ajuda de l’amic Sebastià, hi férem cap. Quants cops no ens havíem cremat passant-hi a ran. Però és clar, de pedres com aquelles, en aquells verals, n’és ple i d’informació concreta, cap ni una. És als boscos d’Agell, sota el turó… Ja podíem anar buscant…

Aquest dimarts vam córrer: en Sebastià, l’Andreu, l’Albert i servidor.