ALBERT CORTES MONSERRAT

EL DRET A DECIDIR

ELS 100 EUROS DE LA VERGONYA

Sense categoria

El govern català que fa dies deia que es sentia proper al moviment no vull pagar, ara resulta que vol imposar una multa de 100 euros pels suposats infractors, amb una decisió que els allunya de la ciutadania ja cansada d’aquest espoli, i l’apropa a Abertis i La Caixa, que segueixen amb el seu negoci contra la població catalana. No estar clar que aquest xantatge en forma de multa sigui legal, però en qualsevol cas forma part d’una estratègia contra el moviment, i on el govern deixa de ser el representant dels seus ciutadans, i es el representant dels interessos d’aquests lobbys econòmics.

El dia 1 de maig serà clau pel no vull pagar, i deixar clar que la decisió indigne de la Generalitat no tingui el seu efecte coercitiu. El govern no planta cara a l’espoli econòmic, ni als greuges que venen de Madrid, i ara tampoc defensa a la ciutadania amb aquest escàndol de les autopistes. El decàleg de les moltes raons per fer aquest gest podria ser aquest:

 

Motius per entendre i fer un #Novullpagar

(1)    ABERTIS reparteix 1342 milions d’euros entre els seus accionistes 

(2)    Pastor vol encolomar als catalans el dèficit de les autopistes madrilenyes

(3)    Víctimes a la N-II, víctimes d’un “pelotazo”

(4)    ABERTIS, l’altre espoli que pateix Catalunya 

(5)    N-II la carretera de la mort i l’especulació

(6)    L’AP-7, una màquina de fer diners

(7)    Foment i la Generalitat enterren milions d’euros en un conveni abusiu amb ABERTIS

(8)    El lobby de les autopistes vol seguir cobrant dels catalans

(9)    Cada cop més catalans diuen #novullpagar

(10) A Espanya, sempre se li arronsa

 

Aquests 100 euros, li podem sumar el silenci de molts mitjans, i el caràcter negatiu contra el moviment dels seus articles, que delaten que la publicitat d’ABERTIS en els mateixos crea el seu efecte. Realment no existeix un article al codi de circulació per posar una multa per no pagar, això ho va confirmar el Servei català de trànsit, que ho definia com un problema entre un client, i el prestador d’un servei. Com pot entendre’s ara aquest canvi d’actitud, crec que es bastant senzill, l’espoli a la ciutadania catalana esta normalitzat, i compta amb el suport de les nostres institucions des de fa molts anys, que no poden tolerar que un sector de la ciutadania comenci aquesta revolta pacifica contra aquesta injustícia dels peatges, i actua indignament oblidant que son els representants de la ciutadania, i es converteixen com deia en els representants d’uns lobbys que res els importa els interessos dels catalans.

  1. Em penso que parles i escrius el que no practiques. Has de tenir molt de temps per dedicar tant de material i esforç en un blog que omple molt la gent com tu, però que no te ni força ni poder de fer res per aconseguir aquests canvis que perfiles. Ho sento, es molt bonic sommiar, perquè estas perdent el teu temps per ser algo més que un simple divulgador de la pataleta.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.