Arxiu de la categoria: Elmaresme

SENSE POR A L’STERRATTO. SERRA DEL CORREDOR 30.09.2020

Quedar amb la colla Btt Night Club per fer qualsevol mena d’escapada, ja sigui d’un parell d’hores entre setmana, o bé, llarga de dissabte o diumenge, és sempre juguesca d’èxit. En ser un grup relativament nou en el camp de la bici de carretera, tenen el mateix tremp, la mateixa fermesa, la curiositat, la tafaneria, l’interès, les ganes; colla calcada a la nostra, quan fa més d’una dècada, també ens iniciàvem com a grup en aquesta modalitat. Ho volen tastar tot. No s’arronsen davant de cap dificultat ni cap mur. Encarant alguna tàpia, hom sent en veu en off alguna queixa, però tot seguit resta esborrada perquè el sofert novell s’hi llença de cap com el més valent.

CAMPIÓ DE CATALUNYA DE BICI-ORIENTACIÓ

Tard i encara sense tota la informació del nostre corresponsal, donem la notícia que en el mes de novembre (?) del 2006, el nostre estimat “Màster” es proclamà vencedor del campionat de Catalunya de Bici-Orientació. Li donem la nostra més gran felicitació i esperem més títols d’aquesta categoria. Més endevant us detallarem la notícia. De moment, només disposem de la foto on se’l veu acabant de rebre el trofeu.

ESMORZAR DE SANT ESTEVE 26.12.2006

Bé, ja s’han acabat els tiberis i tornem a les patates bullides i les bledes fins el darrer dia de l’any, que més que tiberi, és una llarga nit amarada d’efluvis etílics.
Ahir i com cada any des del 1.983 aproximadament, qui sàpiga l’any amb certesa que m’ho digui, vam fer l’esmorzar de Sant Esteve i, com en els darrers quatre ò cinc anys, al restaurant Can Batlle de Dosrius. Vés per on, com que no en tenim prou amb el que ens donen a casa, hem d’anar a endrapar a fora. Per fer una mica d’història, us diré que començàrem aquestes trobades a can Lleuger (Bar Deportivo) a Argentona.

LA INACTIVITAT S’ACABA 15.12.2006

Nenes, aneu-vos preparant que en Pistons aviat començarà la rehabilitació del tendó. Us en faig cinc cèntims perquè no us agafi desprevinguts: el dia 22 d’aquest mes li fan el darrer rebaix de la talonera i durant uns quinze dies portarà la pròtesi amb el peu a 90 graus. El dia 9 de gener té visita amb el traumatòleg per començar amb la rehabilitació i espera que ja pugui començar a fer les primeres pedalejades suaus. O sigui que, a finals de febrer aneu bén rodats que començarà la tralla. Rieu, rieu, diu que se l’ha vist amb ales.

MATARÓ-SANTA COLOMA DE FARNERS 5.09.2006

El diumenge 3 de setembre vam fer sortida llarga per entrenar-nos per la volta a la Cerdanya del cap de setmana del 16 i 17 del mateix mes. L’hora prevista de sortida era a les 6 del matí, però vam sortir mitja hora tard. Tret d’aquest petit retard i la trencada del quadre d’en Ken, que es va poder adobar amb quatre brides de plàstic just per arribar a Arbúcies, el temps ens anà a favor i vam arribar a destí abans del que ens pensàvem: a 1/4 de 5 de la tarda.

LA CARRETERA DE DOSRIUS I CANYAMARS 21.07.2006

És necessari que ens carreguem el territori per eixamplar una carretera que podriem dir-ne local? Estic d’acord en fer-hi un bon manterniment, no massa, en retallar els revolts considerats perillosos i fer les vores quelcom més amples per facilitar la circulació quan hi ha força volum de trànsit. No ho estic per tirar pel dret i poder arribar al destí en línia recta i en dos minuts. Però on ens hem pensat