Anuncis que em posen nerviós (47: uns quants, de cop)

Heus aquí uns quants anuncis televisius insuportables:

* El de Savia, presentat per la Verónica Forqué. Diu que li va bé “ara que, amb la menopausa, estic una mica alterada”. La Verónica Forqué ha semblat una dona menopàusica tota la vida. És un fogot personificat.

* Un de la cervesa Damm Free. Un cúmul de despropòsits. Per començar, ens diuen que el migdia és el millor moment del dia (?). A continuació, la veu en off ens suggereix (ordena, de fet) les coses que podem fer al migdia, des de passejar fins a navegar (?), passant per fer la migdiada. Tot presentat amb imatges inequívocament barcelonines. En resum, un espot adreçat a urbanites que disposen de trenta minuts per partir l’estressant jornada laboral davant d’un ordinador. I tot per anunciar una cervesa sense alcohol, un dels invents més absurds del segle XX.

* El de la nena que ensenya al pare com es mengen les galetes Oreo (aquelles amb xocolata, nata i no sé què més). Les nenes dels anuncis, llevat d’honroses excepcions, són francament insufribles.

* El del pa Bimbo, protagonitzat per Eduard Punset. Qui va convèncer aquest home per fer el paperina en aquest anunci? Afortunadament, l’han deixat d’emetre.

* L’últim el protagonitzen cinc teenagers i el que publiciten, que ja ni recordo, és “diví de la mort”. Desgraciada traducció literal del castellà, en la línia d’Ariel (“he d’anar fet un pinzell”) i d’altres. A la llista negra!!!

[Imatge: www.danone.es]

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *