Anuncis que em posen nerviós (11: el d’Actimel)

L’escena.

La famoseta de torn, en aquest cas Susanna Griso, entrevista un senyor ja granadet que té dos costums: banyar-se cada dia de l’any a la platja de La Concha de Sant Sebastià, faci fred o calor, i prendre’s Actimel amb regularitat.

El missatge.

Si et prens el producte làctic en qüestió (que aporta unes inconcretes defenses a l’organisme) et conservaràs en plena forma, com el protagonista de l’anunci.

Per què em posa nerviós?

Per dues raons. Primera, per l’engany que suposa dir que “set de cada deu persones confien en Actimel”: volen fer-nos creure que el 70% de la població el consumeix, cosa que no és veritat, òbviament. I segona, perquè el protagonista, potser inconscientment, diu que ell és “del nord”. Del nord respecte a què? Fins als anuncis de làctics et trobes rastres de centralisme peninsular. Estan a tot arreu.

2 pensaments a “Anuncis que em posen nerviós (11: el d’Actimel)

  1. Efectivamente, danone presentó diversos estudios para avalar tales beneficios que, pese a estar cerca de demostrar lo que aseguran, no justifican totalmente el mensaje publicitario.
    Dichos estudios han sido rechazados porque con ninguno de ellos se puede concluir que Actimel sea beneficioso para la salud de los niños sanos.

    Esto no quiere decir que las bacterias probióticas que contiene sean perjudiciales, ni mucho menos, sino que, como muchos científicos piensan, no aportan demasiado a las personas sanas y el beneficio en las personas con problemas de salud es mínimo.

  2. I la tia diu: “En invierno es quando mas frio hace”… Ah si? Sort que ho diu la Susanna Griso perquè si no aniria conill pel carrer en ple gener.
    QUINA RÀBIA PER DÉU!!!!!!!!