Roda de calls

bloc d'enduro

I.Cervantes, al mig del ball de fitxatges

0
Encara falta una prova i un parell de títols (E2 i Femenina) per decidir del Campionat del Món d’Enduro Maxxis FIM (EWC 2012) i ja s’ha iniciat el ball de fitxatges.
Fa un mes ja s’anunciava que Gas Gas lliurava a Ivan Cervantes de fer el tercer any de contracte amb la marca de Salt.
En una piulada el pilot de Cambrils diu que farà pública la seva decisió quan s’acabi el Mundial, tot i que hom apunta a que torni a vestir de taronja i defensi els colors de KTM en E3.
Laia Sanz encara té un any més de contracte i Jordi Figueras podria ser el nou director de Gas Gas. 
Pel que fa a Oriol Mena seguirà un any més a Husaberg  en E3.
Canvis
A banda del de Cervantes, un altre canvi destacat és la gairebé sortida de David Knight de KTM. Un equip privat amb Kawasaki i el salt al GNCC americà semblen les opcions amb més posibilitats… a hores d’ara.
Un altre que no s’acaba de saber és Eero Remes, que es debat entre el taronja de KTM i el blanc i blau de Husaberg…
També Alex Salvini es debat entre l’actual Husqvarna CH Racing i les ofertes de HM Honda.
I un any més hi haurà nous pilots arrribats el motocròs. En els propers dies, més.
Font: www.enduro-abc.com (Traducció automàtica al català i versió original
Foto: Ivan Cervantes (©m.bresolí) 

Publicat dins de EWC 2012 | Deixa un comentari

Les noves Gas Gas Racing arriben amb la novetat de la 125

0
La Gas Gas EC 125 R és la novetat pel 2013 de la gamma Racing de la marca de Salt (el Gironès). La més petita de les dos temps (2T) comparteix bona part de l’equipament de les seves germanes grans: la 250 i la 300. El carburadors Keihin PKWS 38mm, el monoamortidor Öhlins 888 o el xassís perimetral en crom-molibdè e nsón alguns.
Pel que fa a millores, Gas Gas destaca l’augment de 
l’angle de gir, la variació de lgeometria del darrere per guanyar estabilitat i tracció gràcies a un sistema de bieletes que ha estat redissenyat per complet. També s’ha millorat l’accés al filtre d’aire.
250 i 300
Pel que fa a les germanes gran, la 250 R i la 300 R ara són més lleugeres gràcies al redisseny del xassís i a un subxassís d’alumini (de poliamida reforçat amb fibra de vidre a la 125). Gas Gas també introdueix uns fins ara inèdits estreps regulables en alçada per adaptar-se a qualsevol usuari. Altres components són la forquilla Marzzochi invertida de 48mm de cartutx tancat (de 45mm a la 125),  silenciós FMF (Reverse a la 125), llantes Excel o manillar Renthal. El motor de tota la gamma incorpora un nou cilindre que proporciona fiabilitat i una major resposta del propulsor a mig i baix règim.
Font: Gas Gas
Foto: Gas Gas EC 125 R (©gasgas)