Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

Importància de les eines de Màrqueting Digital

27 de març de 2019

Importància de les eines de Màrqueting Digital El Màrqueting Digital s’ha convertit en un departament fonamental dins de tota empresa, marca o companyia. L’emprenedoria comercial, en l’actualitat, ha de considerar l’internet com a principal motor impulsor, ja que la majoria dels consumidors fan ús d’aquest mitjà per a trobar informació sobre productes i serveis d’interès,

Llegir més

Què és el Màrqueting Digital?

27 de març de 2019

Què és el Màrqueting Digital? L’ús de l’internet en la vida quotidiana ha passat a ser una característica principal de l’pràcticament 100 per cent de la població, la majoria de nosaltres vam consultar les plataformes webs en més d’una ocasió al dia, d’aquesta manera no hem d’estranyar que, dins del món línia, no trobem únicament

Llegir més

Diferencia entre SEO y SEM

26 de març de 2019

Dins el màrqueting en cercadors, hi ha diferències significatives entre les estratègies de posicionament orgànic (SEO) i la gestió dels enllaços patrocinats en els motors de cerca, el que es coneix com SEM (Seach Engine Marketing). Sovint, aquests dos conceptes són confosos pels usuaris, encara que en la pràctica el SEO i el SEM afecta

Llegir més

El món del Màrqueting

19 de març de 2019

Molts en el món del Màrqueting vine al SEO i el SEM com a rivals quan en realitat la seva cohesió pot servir per al creixement substancial d’una petita o mitjana empresa en qualsevol tipus d’indústria. Aquesta combinació, freqüentment debatuda, ha de ser valorada basant-nos en la seva importància i el que cadascun ens proporciona.

Llegir més

Habilitats de un SEO

19 de març de 2019

Són molts els itineraris formatius mitjançant els quals es pot arribar a ser expert en SEO, hi ha grans professionals que procedeixen d’àrees com el periodisme, empresarials, econòmica, enginyeria i fins i tot altres més dispars, però tots ells comparteixen certes destreses. A continuació t’expliquem les 6 habilitats d’un expert en SEO.   Les següents

Llegir més

Principals funcions de un seo

16 de març de 2019

Principals funcions i eines d’un professional SEO per millorar el posicionament web Funcions i eines que tot SEO Manager ha de conèixer Aquí et detallo de forma genèrica les tasques, funcions i eines que hauria de desenvolupar i utilitzar un SEO per millorar i optimitzar correctament el posicionament d’una web Sota la hipòtesi que la

Llegir més

El SEM

14 de març de 2019

El SEM (Search engine marketing) és una tècnica de màrqueting digital encaminada a millorar la presència a Internet dels negocis en línia, a través de la creació d’anuncis que seran analitzats pels motors de cerca cada vegada que un usuari inclou una sèrie de termes . En relació a aquesta definició, SEM també fa referència

Llegir més

¿Quan tarda el seo en donar resultast?

14 de març de 2019

Les estratègies SEO per posicionament en línia es basen en un treball de constància i dedicació pràcticament diari amb un objectiu a futur. Aquest punt és el que cal deixar clar per a tots aquells que busquen un posicionament immediat. Per aconseguir un ascens en visibilitat orgànica en els cercadors es requereix d’un espai de

Llegir més

Market places al 2019

14 de març de 2019

Cal deixar constància que les actuals estratègies que es porten desenvolupant un temps encara tenen molta vigència. En part perquè els tres pilars bàsics són els continguts, l’arquitectura web i les accions de consecució d’enllaços. Encara que hi ha altres claus que afegides a les ja comentades són les que ajuden a un projecte a

Llegir més

Funcions de un consultor seo

14 de març de 2019

Partim de la base que l’acompliment com a consultor o especialista SEO pot recaure tant en una persona com en un departament sencer, depenent de les característiques d’una agència o particulars. Per oferir-vos una definició completa del que s’entén com SEO (Search Engine Optimization), seria alguna cosa com el conjunt d’estratègies i tècniques que es

Llegir més

¿Que es un Expert SEO?

14 de març de 2019

Què és un expert SEO? Un expert SEO, també anomenat Especialista SEO o Consultor SEO, és tot aquell professional que se centra en el posicionament en cercadors web, analitzant les pàgines dels seus clients per a determinar quins són els canvis, estratègies i mesures que s’han de dur a terme per millorar- i obtenir un

Llegir més

Vídeo i youtube

11 de març de 2019

Per què triomfa el vídeo i YouTube? Vídeo i youtube Són diversos factors els que impulsen al vídeo a convertir-se en un referent: Naixement de la generació més audiovisual de la història: la tecnologia ha avançat i els “early adopters” han canviat la forma de fer les coses, però no només ells, sinó que s’ha

Llegir més

Xarxes de Video Marketing

11 de març de 2019

Al desenvolupar la Teva estratègia de vídeo màrqueting has de seleccionar les plataformes de video on vols publicitar la teva web, En funció dels objectius i el públic objectiu de la companyia, serà interessant utilitzar unes o altres: Youtube: és la principal plataforma de consum de vídeo a Internet, la xarxa social més ben valorada

Llegir més

Tipus de vídeos per a les empreses

11 de març de 2019

Existen molts formats diferents que es poden treballar en l’estratègia de vídeo màrqueting: Videos publicitaris: són els coneguts anuncis que habitualment es troben a la televisió, però que també pot ser distribuïts per mitjans online. Videos corporatius: són aquells vídeos que mostren els valors de l’empresa i, de vegades, les instal·lacions i els treballadors. Aquests

Llegir més

Ventatges del Videomarketing

11 de març de 2019

Engagement: el vídeo permet transmetre un missatge de forma original. Funcionen especialment els continguts que treballen el storytelling, l’humor i a apel·len a les emocions dels usuaris, tant positives com negatives. Missatge: un missatge transmès mitjançant contingut audiovisual queda més clar, ja que s’utilitzen diversos recursos per transmetre-: imatge, música, veu en off i text.

Llegir més