Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

¿Que son les keywords en SEO?

7 de maig de 2019

Què són les Keywords exactament? ¿I quin paper juguen en el posicionament web? Les Paraules Clau són preguntes, preguntes que els usuaris formulen i que Google s’esforça a contestar de la millor manera possible. I la manera que Google té de contestar-és oferir les pàgines més rellevants en els resultats. És a dir: els usuaris

Llegir més

Videos linkedin la millor opció per als teus negocis.

2 de maig de 2019

Els vídeos linkedin són una estratègia creada per als negocis o empreses i té com a propòsit desenvolupar o optimitzar els nivells de publicitat o promoció d’un determinat mercat permetent aconseguir els objectius comercials. El seu disseny es basa en una xarxa social la qual s’encarrega de connectar a diferents professionals a nivell mundial, aquesta

Llegir més

Perfils privats en instagram

2 de maig de 2019

Perfils privats en instagram en marques privades Instagram està causant molta sensació en els usuaris, desplaçant així a Facebook, causant influencers en personatges públics, protagónicos, esportista, empreses entre d’altres. Aquesta xarxa li permet a un subscriptor en aquesta plataforma pot tenir fins a 850 milions de seguidors. Tot dependrà de si utilitza una bona estratègia

Llegir més

L’evolució del ecomerce 2019

2 de maig de 2019

L’evolució del ecomerce 2019 L’estil de vida que es té avui dia és imparable, perquè es requereixen de més de 24 hores per poder complir amb les expectatives traçades per un dia com el són: esmorzar, veure les xarxes socials, anar a la feina, compartir amb amics, visitar la família, anar al gimnàs, llegir un

Llegir més

Què és el SEO i SEM?

2 de maig de 2019

Què és el SEO i SEM? Actualment, l’internet ha servit no només per a les relacions personals i l’acostament amb persones a llargues distàncies, sinó que s’ha convertit en un mitjà efectiu per a la generació d’ingressos econòmics. És la manera més global de llançar campanyes publicitàries, a més, si ets propietari d’una empresa o

Llegir més

Què és el Google Panda Update?

2 de maig de 2019

Què és el Google Panda Update? El nom «Panda» es refereix a un canvi gran i permanent (Actualització) a l’algorisme de classificació de Google. Per ser més específic, el Panda Update és un filtre que és regularment aplicat a tot l’índex de Google, per tal de disminuir la visibilitat de les pàgines web amb un

Llegir més

Novetats del algoritme florida 2 google

2 de maig de 2019

Què se sap sobre l’actualització de l’algoritme Florida 2? En aquest cas, els canvis realitzats en l’algoritme de Google han suposat un autèntic terratrèmol en els resultats de cerca de tot el món i han anat enfonsant, o elevant (tot depèn del costat en que et toqui), a una gran quantitat de pàgines web i

Llegir més

Consultora SEO

2 de maig de 2019

  El programador que es converteix en consultor SEO Estudiar una carrera tècnica tipus enginyeria informàtica o telecomunicacions de dóna una sòlida base sobre la qual treballar determinats aspectes de la consultoria SEO. Molts dels meus companys, on m’incloc, han començat sent desenvolupadors web per anar convertint-se poc a poc en experts en optimització de

Llegir més

Mapa de la teva web

28 d'abril de 2019

El mapa del web és un arxiu que consisteix en un llistat de les pàgines que conté un lloc web i que s’utilitza pels administradors web o desenvolupadors web, per informar els cercadors de les mateixes, facilitant que els seus robots, en llegir aquest arxiu, rastregin de manera més òptima la totalitat del lloc web.

Llegir més

¿Que es el robot.txt i perque serveix?

28 d'abril de 2019

Els motors de cerca visiten de tant en tant els llocs web i rastregen el contingut d’aquests a través de robots, també coneguts com aranyes. Indexació Motors de Cerca Els robots més coneguts són Googlebot que és el robot de Google, Yahoo_Slurp de Yahoo o msnbot de Bing. En descobrir nous continguts els robots afegeixen

Llegir més

Einas ASO APP

25 d'abril de 2019

Eines ASO bàsiques per posicionar les teves apps Igual que ocorre en el SEO, hi ha una sèrie d’eines ASO bàsiques enfocades a l’anàlisi, rankeo i posicionament de APPs. Com he dit anteriorment, aquest és un mercat en expansió i estic segur que en breus hi haurà una lluita més aferrissada entre les diferents eines

Llegir més

Consells per la teva APP

25 d'abril de 2019

Consells que ajudaran al posicionament de les teves apps Després de llegir tot el post estic segur que tindràs moltes idees sobre com pots millorar les teves resultats dins de Google Play i Apple Store. No obstant això, i per si de cas se t’ha escapat algun detall, et vaig a donar una sèrie de

Llegir més

Factors ASO App

24 d'abril de 2019

  L’ASO on-metadata. És la part del posicionament de APPs que es controlar i optimitzar. És a dir, pots incidir de forma directa sobre aquest factor. L’ASO off-metadata. És la part que no pots controlar però que si pots potenciar de forma indirecta com per exemple, mitjançant publicitat de l’aplicació. Dins el posicionament d’apps hi

Llegir més

ASO Beneficis

24 d'abril de 2019

Per tant, ASO és optimitzar una aplicació mòbil per tal de posicionar-la en el TOP1 i d’aquesta manera aconseguir una major de visibilitat de l’aplicació per tal d’aconseguir un major nombre de descàrregues, que és al cap ia la fi, el que interessa. Dins d’aquest tipus de posicionament es pot fer una subdivisón basada en

Llegir més

SEO mobile

23 d'abril de 2019

Què és ASO, per a què serveix i com funciona? En aquest món on cada vegada hi ha menys temps per a la diversió, els smartphones han arribat per regnar gràcies a la seva possibilitat de ser usats sense importar on vagis, la qual cosa ha donat naixement a l’ASO. Amb el rotund èxit d’aquests

Llegir més