Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

Factors més importants de SEO

23 d'abril de 2019

Ja sabem que un cercador primer recull el llistat de pàgines que hi ha a la web i després ho ordena en funció del seu algoritme però, de què depèn que apareguem els primers a Google? Existeixen més de 200 factors de posicionament que, com el seu propi nom indica, fan que la nostra pàgina

Llegir més

Historia de SEO

22 d'abril de 2019

Abans que els motors de cerca apareguessin en les nostres vides i percebéssim com una cosa natural l’usar el mòbil per decidir a quin restaurant anar a sopar o quina pel·lícula veure al cinema, preguntàvem als nostres amics, revisàvem la cartellera en el diari o fèiem un passeig per decidir en quin lloc sopàvem finalment.

Llegir més

Historia de yahoo

22 d'abril de 2019

Yahoo !, Inc, és una empresa de mitjans amb seu a Estats Units, la missió és ser el servidor global d’Internet més essencial per a consumidors i negocis. A la primeravera del 1994, Jerry Yang i David Filo eren estudiants de postgrau de la Universitat de Stanford. En una atapeïda oficina muntada a l’interior d’una

Llegir més

Historia de Google

22 d'abril de 2019

Google és una empresa el principal producte és el motor de recerca del mateix nom. Google va ser fundat el setembre de 1998 per Larry Page i Sergey Brin, dos estudiants de doctorat de Stanford. Sergey Brin (23 anys llavors) i Larry Page (24), confundadores de Google i actualment president i CEO, es coneixen en

Llegir més

Factors SEO del 2019 per la teva empresa

10 d'abril de 2019

El posicionament de la teva pàgina web a Google pot ser un veritable mal de cap. Hi ha tants cursos i informació que realment no sabem ni per on començar. Això sí, hi ha una veritat que és absoluta: si no estàs en les primeres posicions de Google, ¡no existeixes! I això és així, ja

Llegir més

Factors de seo que evalúa Google

10 d'abril de 2019

  La longitud i la qualitat del contingut, principal pilar de l’SEO El contingut de la nostra pàgina web és el factor més important i el que decidirà, en última instància, l’èxit o el fracàs del nostre posicionament a Google. Redactar i generar un bon contingut no només cridarà l’atenció de Google, sinó també d’aquells

Llegir més

Funcions de una agencia seo

9 d'abril de 2019

Són molts els que es pregunten les funcions d’una agència de publicitat i màrqueting i els treballs que realitzen aquestes entitats. Sabem que aquests conceptes poden donar peu a confusions si no s’està familiaritzat amb el sector i, per això, al bloc d’avui anem a parlar-ne.   Primer de tot, ens agradaria deixar clar que

Llegir més

¿Que es un consultor de seo?

9 d'abril de 2019

Un consultor web és un especialista amb vast coneixement i experiència en els mètodes i tècniques que beneficiaran la posició de les pàgines web dels seus clients. Moltes persones creuen -encara- que el SEO és una tasca que es realitza una sola vegada i ja queda feta i funcional per sempre. No és així, el

Llegir més

Què és ASO?

7 d'abril de 2019

Per aclarir el tema d’entrada, ASO compleix les mateixes funcions que el Posicionament Web SEO. En altres paraules, mentre una estratègia SEO es preocupa per aconseguir que una marca es posicioni entre els primers llocs dels motors de cerca, ASO s’encarrega de posicionar les aplicacions mòbils, però a les botigues virtuals d’aquestes mateixes (Google Play

Llegir més

Què és una Auditoria SEO?

7 d'abril de 2019

Què és una Auditoria SEO? Una Auditoria SEO és una cosa que sol formar part dels processos d’auditoria dels webs i són realitzades per un consultor de posicionament SEO. Es tracta de l’apartat centrat en realitzar una anàlisi en profunditat de tot allò que afecta el posicionament d’una web en els cercadors, com també del

Llegir més

Finalitat de l’estratègia SEO

2 d'abril de 2019

A causa del gran ús que fem diàriament de l’internet, aquest ha passat a ser el millor mitjà per accedir a una audiència o públic ampli, per aquesta raó tot projecte online, sigui gran o petit, treballa de manera constant en la popularitat del lloc web dins de la xarxa, buscant comptar amb una millor

Llegir més

Tipus de SEO: On Page i Off Page

2 d'abril de 2019

Tipus de SEO: On Page i Off Page El SEO, també conegut com Optimització en Motors de Recerca, engloba totes les accions destinades a millorar el posicionament dels diferents llocs o pàgines webs en els resultats dels cercadors, ressaltant Google per ser el més popular. En elaborar una estratègia SEO, podem dividir o classificar les

Llegir més

Què és el posicionament web?

2 d'abril de 2019

Què és el posicionament web? Quan parlem de posicionament web ens referim al lloc que ocupa el nostre lloc o pàgina web en els resultats orgànics que reflecteixen els motors de cerca, com Google, en el moment en el qual un usuari realitza una consulta al cercador. Google és consultat per milions de persones diàriament,

Llegir més

Optimització en motors de recerques

2 d'abril de 2019

L’optimització en motors de recerques és fonamental per a l’augment de la visibilitat d’un lloc web determinat dins dels resultats orgànics llançats pels diferents motors de cerca. Hi ha diversos enfocaments que se li pot oferir a l’optimització en motors de recerques, duent a terme accions dins del mateix lloc, i accions que involucren llocs

Llegir més

Què és el inbound màrqueting?

27 de març de 2019

Què és el inbound màrqueting? progressar i ampliar el seu públic objectiu i nombre de vendes ha de recórrer, necessàriament, a una estratègia de Màrqueting Digital, on s’estableixin les pautes i el maneig d’un bloc o d’una web empresarial, així com la participació activa de l’empresa en plataformes d’acostament als usuaris, com ho són les

Llegir més