Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

El Link Building

18 de febrer de 2019

Què és el SEO Off-Page? Quan es vol crear i construir una estratègia per al posicionament web de la teva site és fonamental establir el SEO Onpage i el SEO Offpage. El primer de l’esmentat és tot el relatiu a la mateixa pàgina, mentre que el segon (i el quin parlarem en aquest post) està

Llegir més

WhatsApp

18 de febrer de 2019

Whatsapp s’ha convertit en una aplicació indispensable tant per a la nostra vida ociosa com laboral. Sens dubte, les seves característiques tècniques i la seva usabilitat han convertit aquesta app en un recurs comunicatiu coveniente per a qualsevol usuari. Lluny d’estancar-, gràcies en gran mesura a l’àmplia audiència que la utilitza diàriament, el desenvolupament d’aquesta

Llegir més

El Mobile Marketing

18 de febrer de 2019

El Mobile Marketing (o màrqueting mòbil) és un conjunt de tècniques i formats per promocionar productes i serveis utilitzant els dispositius mòbils com a canal de comunicació. Aquesta nova vessant del màrqueting ha estat el resultat de l’auge de la telefonia mòbil i les seves grans capacitats com a mètode per captar i fidelitzar clients.

Llegir més

Facebook: xarxa social més popular

14 de febrer de 2019

Actualment, les xarxes socials han passat a ser mitjans o canals de comunicació necessaris perquè tota empresa aconsegueixi establir una interacció gairebé directa amb el seu públic objectiu i clients potencials. Facebook ressalta entre totes, encara que les investigacions han arrocat que les noves generacions prefereixen plataformes com Snapchat i Instagram, Facebook encara conserva el

Llegir més

Importància de l’optimització de contingut web

14 de febrer de 2019

L’optimització de contingut web és fonamental perquè el posicionament orgànic de determinada pàgina web millori. Encara que crear contingut de qualitat, amb claredat i utilitats pot semblar una tasca “senzilla”, hem de analitzar aquest aspecte de manera detallada si volem que sigui propulsor en el nostre posicionament, i cal tenir en compte que Google (com

Llegir més

Què és l’optimització SEO?

14 de febrer de 2019

La optimització SEO es refereix a l’aplicació d’un conjunt de tècniques o accions, que es porten de manera interna (a la pàgina) com a externa (fora de pàgina) d’alguna pàgina web en específic, per tal de millorar la visibilitat dins dels resultats orgànics dels múltiples motors de cerca, com Google. En altres paraules, l’optimització SEO

Llegir més

Perfil dels professionals de SEO

14 de febrer de 2019

Perfil dels professionals de SEO Actualment, les empreses innoven cada dia a l’hora d’utilitzar models d’empreses en línia. L’internet s’ha obert camí en cada aspecte en la vida de tots els ciutadans, per la qual cosa, la part laboral també ha crescut en aquest sector. El màrqueting digital s’ha convertit en un departament necessari en

Llegir més

Importància de les estratègies de Màrqueting Digital

14 de febrer de 2019

Importància de les estratègies de Màrqueting Digital El màrqueting digital s’ha convertit en un element pilar perquè les empreses puguin assolir els seus objectius de vendes i creixement. Prenent en consideració que, actualment, gran part dels clients en gairebé tots els camps o àrees de rendiment es troben dins del món en línia, és necessari

Llegir més

Què és el SEO semàntic?

11 de febrer de 2019

Què és el SEO semàntic? El SEO semàntic és un concepte que neix gràcies a l’evolució de l’ús dels cercadors i del comportament dels mateixos. Es tracta de la branca del SEO que s’orienta no només a replicar una paraula clau, sinó en aplicar també sinònims que determinin la intencionalitat del contingut i, per tant,

Llegir més

Què és Google Hummingbird?

11 de febrer de 2019

Per començar a dir, que Google Hummingbird és un nou algoritme totalment escrit des de zero. El nom de Hummingbird té el seu origen en què Google considera a aquest algoritme, com un algoritme molt ràpid i precís, com ho poden arribar a ser els Colibrís, que no és més que la traducció de la

Llegir més

Google Panda

11 de febrer de 2019

Què és Google Panda? Google Panda és una de les actualitzacions, revisions o noves versions de l’algoritme de cerques de Google. La seva activitat va començar l’any 2011, més concretament al febrer, allà pels Estats Units, arribant a Europa diversos mesos més tard, l’abril del mateix any. A diferència de revisions més modernes, el seu

Llegir més

Què és l’Algoritme de Google?

11 de febrer de 2019

L’Algoritme de Google és una fórmula matemàtica, o conjunt d’aquestes, que s’encarrega de construir el criteri segons el qual Google posiciona els continguts de qualsevol portal en línia en les seves llistes de resultats en introduir determinades paraules clau, més conegudes com keywords. Un conjunt de mecanismes que s’adapta les estratègies de posicionament web i

Llegir més

SEO per monitoritzar

10 de febrer de 2019

Com saber tu posició a Google? Però fer cerques directes en el cercador no és una solució òptima a l’hora de conèixer la nostra posició en el cercador. Els resultats que mostra Google en fer una recerca des del buscador no sempre són els mateixos. Google mostra els resultats adaptant la cerca a la ubicació

Llegir més

Posicionament Web

7 de febrer de 2019

Existeix infinitat d’eines per al posicionament web (gairebé tendeixen a infinit). Però també hi ha tal competència que moltes d’elles són completament gratuïtes o la seva versió limitada ja és de gran utilitat. Si et dediques al posicionament o treballes per millorar-lo, segur que intentes almenys provar la gran majoria d’eines, i depenent de la

Llegir més

Eines de SEO impactants

7 de febrer de 2019

Existeixen múltiples eines per paraules clau i en aquest article et resumim les millors, les que hem fet servir i per experiència sabem que et facilitaran la vida. Algunes d’aquestes eines són gratuïtes. Altres són de pagament i un amb demo sense cap cost durant determinats dies. Són molt poques en les que et demanen

Llegir més