Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de març de 2019
0 comentaris

Què és el Màrqueting Digital?

Què és el Màrqueting Digital?

L’ús de l’internet en la vida quotidiana ha passat a ser una característica principal de l’pràcticament 100 per cent de la població, la majoria de nosaltres vam consultar les plataformes webs en més d’una ocasió al dia, d’aquesta manera no hem d’estranyar que, dins del món línia, no trobem únicament amics i mitjans per establir relacions socials … sinó que també es troba la publicitat, els productes o serveis busquen tenir accés a la vida dels consumidors, utilitzant la major xarxa del món, la que t’ofereix ampliar el públic objectiu d’una manera extraordinària: l’internet. Així neix el Màrqueting Digital, també conegut com Màrqueting Online.

De manera senzilla, el Màrqueting Digital fa referència a totes aquelles estratègies o accions amb fins comercials o publicitaris, que es duen a terme en els canals i mitjans cibernètics.

Història del Màrqueting Digital segons la agencia marketing digital mentedigital

El Màrqueting Digital és una disciplina canviant, ha evolucionat notòriament, gràcies al desenvolupament constant de la tecnologia en línia, no ens hem d’estranyar en notar que els canvis experimentats en les accions publicitàries en línia, es caracteritzin per canvis ràpids i profunds, que afecten tant les tècniques com les eines que s’utilitzen, augmentant la complexitat del desenvolupament, però, al mateix temps, oferint un major nombre d’avantatges.

Hem de conèixer que el Màrqueting Online, en el seu origen, utilitzava com a base les pàgines webs 1,0 i es tractava d’una mobilització de la publicitat duta a terme en els mitjans de comunicació tradicionals (ràdio, revistes, diaris, televisió …) a les pàgines més senzilles que no possibilitaven una bidireccionalitat quant al contacte i comunicació amb els usuaris. D’aquesta manera, les empreses tenien control sobre el missatge i la feina consistia, simplement, en exposar a la web.

Però aquest estat de limitacions no va durar molt de temps, la ràpida evolució tecnològica va impulsar l’ús d’un internet infinitament superior. D’aquesta manera va néixer la web 2,0 i d’allí part l’actual Màrqueting Online, o Màrqueting 2,0.

En aquest moment els usuaris van crear un veritable llaç amb les empreses, en permetre l’intercanvi d’informació per mitjà de fòrums, xarxes socials, entre diverses plataformes que feien possible l’intercanvi d’elements, com vídeos o fotos, que anteriorment no es podien compartir.
Internet es va transformar, sent al principi un mitjà de comunicació i posteriorment cosa semblant a una gran comunitat. Per aquesta raó, el màrqueting enfoca la web com un mitjà per establir un  feedback.

Font:seowebconsultora

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!