Comença el canvi

El dimarts vam presentar la precampanya de les eleccions al Parlament. La novetat està en el canvi de lema de “Començar il·lusiona” cap a “Comença el canvi”. La precampanya intrdueix el potent missatge de la necessitat de canviar. Un missatge que ve reforçat per la percepció dels ciutadans on un 75% dels ciutadans creuen que cal un canvi. La gent ens està demanant un canvi davant la crisi política, econòmica i institucional. Un altre factor interessant és la continuitat respecte el missatge anterior, del començar il·lusiona a comença el canvi, dona una continuitat en el relat i en el missatge.

A banda de l’aspecte mes conceptual, una altra diferència és en l’ús de suports exteriors amb tanques i opis amb una imatge fresca i emprant el potent missatge del canvi. Des del meu punt de vista també es fa una cosa novedosa que és la introducció de l’adversari en la publicitta pròpia des d’un punt de vista simpàtic i esquemàtic. Fins ara les úniques referències a adevresaris eren les famoses campanyes d’en Zaragoza amb un marcat to agre i on es feia una clara separació entre bons i dolents. (És la sort dels que posseixen la veritat absoluta).

Per últim la precampanya també marca l’inici dels debats sectorias que hem anomenta Doc Sessions (Diàlegs orientats al canvi) que són Diàlegs sectorials per debatre i definir els eixos del programa electoral i que es faran en un format força innovador que us convido a veure (es farà retransmissió en directe de tots aquí) o a participar.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.