Wallapop i la publicitat digital d’atracció
El passat 5 de març al Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada va tenir lloc la 47a sessió web amb Gemma Escribano [Twitter], directora de màrqueting de Wallapop. La seva ponència portava per títol “Al límit de la publicitat digital per atreure els usuaris”.
Us deixo a continuació algunes idees que vaig trobar rellevants:
- Wallapop ha aconseguit en 3 anys tenir més de 40 milions usuaris. Un web pensat per disseny mobile first i amb aplicació nativa
- Mai res serà perfecte, però cal sortir. No pots esperar a que sigui perfecte, cal treballar el mínim producte viable
- Marketing digital son totes les accions que podem fer on-line”. A Wallapop fem estratègies 360 graus
- “Les empreses que estan triomfant avui en dia combinen on-line i Off-Line. La medició és molt important tot està mesurat”
- A Wallapop el Brand Marketing es fa amb personalitats conegudes a internet, ens fan de prescriptors i generen tendència. Hi ha influencers de tots tipus. A Wallapop també fem Marketing de contiguts: articles pagats”
- A l’offline és molt important donar molta rotació de creativitats i de textos amb un mateix missatge (cursa eficiència)
- En Marketing intentem ser directes, parlar amb el llenguatge carrer, no utilitzar jergues i ser transgressors
- Qualsevol comentari negatiu es pot tornar en positiu si tens coneixements i rapidesa per fer-ho
- La landing page: la primera experiència d’usuari ha de ser perfecte. Fem proves de les pàgines d’entrada”
- Per l’onboarding process aprofitem aplicacions de tercers per fer molt ràpid el procés de registre. Sempre call to action