Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

El posicionament en cercadors

17 d'octubre de 2018

Si vols gaudir d’un bon posicionament en cercadors, tenint en compte la gran quantitat de webs que actualment existeixen a la xarxa, i la varietat d’accions i pràctiques de màrqueting que es duen a terme per obtenir el posicionament, hem de comptar amb una estratègia que treballi amb un disseny web òptim, un contingut d’alta

Llegir més

El posicionament SEO

17 d'octubre de 2018

Com sabem molt bé, la presència a l’internet és fonamental per a qualsevol empresa, marca o indústria. Aquest mitjà s’ha convertit en la principal via per arribar a clients potencials i fer contacte amb el públic objectiu. No obstant això, no és tan senzill com crear una pàgina o lloc web i, per art de

Llegir més

  Importància de l’assessoria SEO

16 d'octubre de 2018

Els professionals del màrqueting consideren al SEO com una tasca fonamental, un factor determinant de l’èxit que pugui tenir la pàgina web d’una marca o empresa, i de com repercuteix ella dins del mercat, les vendes i els objectius assolits. Primerament, cal reconèixer que quan parlem de SEO, ens referim al posicionament que ocupa la nostra

Llegir més

L’estratègia SEO

16 d'octubre de 2018

Ens trobem en l’era de la tecnologia, l’internet s’ha convertit en part fonamental de les nostres vides, tant personal com professionalment. Per la qual cosa, per mantenir funcionant qualsevol empresa o marca, s’ha fet indispensable fer presència en el món online. Una empresa no només busca aparèixer de manera cibernètica, el posseir una pàgina o

Llegir més

Les eines SEO dins d’una empresa

16 d'octubre de 2018

Dins el màrqueting, el SEO és considerat un element fonamental, una tasca prioritària, per la qual cosa, els professionals han de plantejar una bona estratègia que garanteixi un posicionament satisfactori dins del motor de cerca. Hi ha múltiples eines SEO que es destinen a potenciar l’estratègia, les mateixes han de ser conegudes i valorades pels

Llegir més

Què és el Black Hat o Barret Negre?

15 d'octubre de 2018

Tota persona relacionada amb el màrqueting digital ha de tenir coneixements, almenys generals, sobre SEO i posicionament web. Fer servir aquesta informació és necessària per entendre el que és el Black Hat. El Black Hat, també conegut com barret negre (en espanyol), és un terme utilitzat pels hackers per classificar-se entre ells. I quan parlem

Llegir més

Eina Google Search Console

13 d'octubre de 2018

Eina Google Search Console El posicionament web s’ha tornat, cada dia més, en una tasca primordial per a tot aquell que es trobi en emprenedoria i manteniment d’un projecte en línia, el SEO és un element bàsic dins del màrqueting digital. I per tenir cura o establir la nostra posició comptem amb diverses eines, entre

Llegir més

Què és la indexació semàntica latent?

13 d'octubre de 2018

En l’Internet, el mercat és força ampli, i cal valer-se de certes tècniques per assegurar la visibilitat del teu lloc web. El SEO s’ha convertit en una tasca bàsica per assegurar l’èxit d’un projecte online, i la indexació semàntica latent és un dels aspectes que el componen. La indexació semàntica latent o LSI és un

Llegir més

SEO: posicionament orgànic

13 d'octubre de 2018

Si tens o estàs pensant començar amb un projecte online, i per “projecte online” pretenc referir-me a un canal de YouTube, un Bloc, una botiga en línia … en fi, un web, segurament et preguntaràs de quina manera pots aconseguir visites, impulsar el trànsit del teu lloc. Doncs, el gran avantatge de l’Internet és que

Llegir més

Estratègia SEO: Què és el SEO?

11 d'octubre de 2018

Tota persona relacionada amb el Màrqueting digital, ha de controlar cert nivell sobre el SEO, ja que l’estratègia SEO s’ha convertit en un factor molt influent per obtenir un èxit significatiu a la web. SEO són ​​les sigles de Search Engine Optimization, en traduir-a l’espanyol tenim Optimització per Motors de Cerca. L’estratègia SEO el que

Llegir més

La importància del ASO en SEO App Màrqueting

10 d'octubre de 2018

El nivell de visibilitat dins de les App Stores  segons la judith com experta i consultor seo, és una de les claus de l’èxit d’una aplicació i, per això, és important el paper que el ASO juga dins d’una estratègia de Mobile App Marketing. Cada dia s’inclouen milers de noves app ‘s en els markets

Llegir més

Estratègia de continguts

9 d'octubre de 2018

Una estratègia de continguts permet saber per què, què, per a qui, com, on, quan anem a crear continguts. En l’entorn online, una estratègia de continguts serveix per determinar quin valor anem a aportar als nostres usuaris, a través de quins canals, en quins formats i en quins moments. Una bona estratègia de continguts ha

Llegir més

Las cerques visuals tendencia en Marketing

5 d'octubre de 2018

La tecnologia mòbil ens ha portat a que cada dia tot es faci més visual, la mostra la tenim en les xarxes socials més populars  les quals es basen en imatges , fent-nos arribar a la conclusió que es ven el que es veu, i és que en realitat és així, tot es basa en

Llegir més

Tendències SEO que dominan en 2018

5 d'octubre de 2018

  Tendencies que predominen aquest any 1. Cerques por veu. 2. Index Mobile First, fonamental perquè Google et valori la web. 3. L’experiència d’usuari té cada vegada més importància. 4. Continua el linkbuilding. 5. Importància de la seguretat SSL.   1. Cerques per veu Segons un estudi publicat per Statista el maig de 2017, els

Llegir més

Principals tendencies en social media

5 d'octubre de 2018

  Creixement de comunitats Al 2017 es va poder notar el creixement i l’enfortiment de les comunitats a les xarxes socials. Aquesta és una tendència que encara continúa aumentant en 2018. Els grups en xarxes socials com LinkedIn i Facebook, són eines cada vegada més utilitzades per les empreses com a forma d’involucrar als seus

Llegir més