Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

13 d'octubre de 2018
0 comentaris

Eina Google Search Console

Eina Google Search Console

El posicionament web s’ha tornat, cada dia més, en una tasca primordial per a tot aquell que es trobi en emprenedoria i manteniment d’un projecte en línia, el SEO és un element bàsic dins del màrqueting digital. I per tenir cura o establir la nostra posició comptem amb diverses eines, entre elles Google Search Console, coneguda anteriorment com Google Webmaster Tools. Aquesta eina és fonamental i imprescindible per a la millora de la posició web de la nostra pàgina o lloc.

Google Search Console és una eina oferida per Google que entra com a servei gratuït, i està a l’abast tant de webmasters com d’usuaris. Google Search Console els possibilita als creadors de llocs i pàgines web comprovar o examinar l’estat que presenta el seu lloc web referent a la indexació del mateix i a la visibilitat dins del cercador. Aquesta eina ens permet, d’igual manera, realitzar modificacions destinades a brindar-li un millor aspecte a la pàgina.

Aquesta eina, actualment, centra la seva finalitat en la posició SEO o posició web del lloc. Et presenta informes bastant detallats i interessants que proporciona la posició ocupada per totes les paraules claus amb què compta el nostre lloc web. Així com els errors o defectes que es poden trobar.
Google Search Console ens ofereix un gran servei al moment de mantenir, supervisar i millorar tota la presència que exerceix un lloc web a l’internet, i la visibilitat dins dels resultats que llança Google quan un usuari realitza una cerca. No cal ni obligatori fer ús d’aquesta eina perquè el lloc web sigui posicionat en els resultats de Google, però ella representa informació important que ens guiaria en la nostra estratègia SEO.

Avantatges d’utilitzar Google Search Console

En utilitzar aquesta eina accedeixes a una quantitat considerable de beneficis, entre els quals podem esmentar:

1. assegurar-nos que Google és capaç d’ingressar al nostre contingut i indexar-.
2. Ens permet enviar contingut nou al qual Google pugui rastrejar.
3. Ens permet rebutjar contingut que no volem sigui visualitzat en els resultats de cerca de Google.
4. Ens permet crear i monitoritzar la correcta visualització dels rinch snippets dins dels resultats de cerca.
5. Ens permet detectar i resoldre problemes de seguretat que pugui presentar el nostre lloc web, com inadequat del programari maliciós.
A més, ens ofereix respostes a preguntes relacionades amb el nostre posicionament web, com les consultes fetes per usuaris perquè el nostre lloc aparegui, etc.

Font del article:seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!