Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

9 d'octubre de 2018
0 comentaris

Estratègia de continguts

Una estratègia de continguts permet saber per què, què, per a qui, com, on, quan anem a crear continguts.

En l’entorn online, una estratègia de continguts serveix per determinar quin valor anem a aportar als nostres usuaris, a través de quins canals, en quins formats i en quins moments.

Una bona estratègia de continguts ha de contenir informació sobre el públic al que va dirigit, el calendari, quines temàtiques es tractaran, en quin format i a través de quins canals , aquests condicions s`han de complir segons recomana la experta Judith sauch especialista en continguts i consultor seo.

Però, què diferència una estratègia de continguts d’una GRAN estratègia de continguts?

1. Té un objectiu

Una bona estratègia de continguts està enfocada als objectius que tens tu o la teva organització. Vols vendre, vols donar a conéixer les teves marques, vols visites?

És més fàcil desenvolupar una estratègia de continguts si tenim molt clar quin és l’objectiu: No tots els tipus de contingut ni tots els canals són òptims per a la consecució d’un objectiu.

2. Va dirigida a un objectiu

Fes preguntes sobre el teu públic: on està? Quin edat té? Què t’interessa? Com es troba el contingut?

Una vegada tinguis aquesta informació crea una programació per desenvolupar de forma més fàcil els teus continguts, tant en el pla estratègic com en el desenvolupament del pla en el día a a día

3. El teu contingut és variat

Tot i que la vostra estratègia de continguts està basada en un o dos conceptes, sempre hi ha diverses formes d’expressar-los.

4. És contingut actual

Heu d’aprofitar les oportunitats que sorgeixen en el vostre dia a dia per aconseguir que els vostres continguts aconsegueixin un major impacte.

5. És únic

Aquest punt és el que en última instància diferenciarà una bona estratègia de continguts :una bona estratègia de continguts és única, perquè no pot ser de ningú més. I si tu agrades, la teva estratègia de continguts agradarà també.

6. Està enfocat en l’usuari

A ningú li agrada que les persones o les marque parlin solament de sí mateixes. Ofereix coneixement, diversió, informació, entreteniment..

7. Hi ha una Call to action

Per exemple, si vols ampliar la teva base de dades, pots oferir un contingut addicional que aporta valor i que requereix el teu correu electrònic al final d’un post.La gent té que saber què fer després de consumir els teus continguts, i per això cal saber crear un bon Call to action ( cridada d`atenció per fer una acció).

8. Analitza la teva competencia

Investiga i valora tots els que ho facin millor que tu.

Font:Judith sauch experta en posicionament web a seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!