Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

17 d'octubre de 2018
0 comentaris

El posicionament en cercadors

Si vols gaudir d’un bon posicionament en cercadors, tenint en compte la gran quantitat de webs que actualment existeixen a la xarxa, i la varietat d’accions i pràctiques de màrqueting que es duen a terme per obtenir el posicionament, hem de comptar amb una estratègia que treballi amb un disseny web òptim, un contingut d’alta qualitat i no deixar de banda la participació activa en les xarxes socials.
El disseny adequat de la pàgina o lloc web és determinant per al posicionament en cercadors, no n’hi ha prou amb posseir criteris estètics al moment d’obrir el lloc, s’han entrellaçar i ser compatibles amb els criteris i les normatives del posicionament en cercadors.

Factors a considerar en el posicionament en cercadors

Si volem comptar amb un lloc web que sigui amigable per als criteris establerts per SEO, s’ha de tenir present un parell de característiques:

1. Estructura i organització del lloc web: s’ha de definir de manera clara l’estructura interna del lloc web, l’organització de les diferents pàgines, la jerarquia, els menús. Identificar correctament els blocs de navegació, les capçaleres o les barres de desplaçament.

2. Un correcte etiquetatge: Etiquetar de manera correcta els continguts és important, però també hem de etiquetar els blocs de navegació i els encabezadores. No podem comptar amb etiquetes de menús sense estructura jeràrquica, etiquetes de continguts utilitzades com menús o etiquetes repetides.

3. Ús de les paraules clau dins del web: Les paraules clau han d’estar present no solament en el contingut publicat, sinó també han de trobar-se als menús, quadres de textos de blocs de navegació i barres de la pàgina. Això també és un factor que es considera en les funcions de cerca.

Considera tot l’anterior al moment d’analitzar el posicionament web i l’estratègia SEO que vols implementar, és important no deixar elements a l’atzar, ja que el que vols és que el teu contingut pugui ser visualitzat i arribi al major nombre d’usuaris possible. L’estructura web és tan important com el contingut publicat. Un contingut de qualitat llança una gran quantitat de beneficis al teu lloc, com:

1. Augment del trànsit de la pàgina web.
2. Millora el rendiment SEO.
3. Augmenta la quantitat i qualitat de leads.
4. Enforteix la posició i nom de la marca dins del mercat.

Entre altres beneficis … recorda comptar amb els equips i les eines necessàries, enforteix la teva empresa a la web i gaudeix l’èxit!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!