Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

Tendes Online i Google shopping

25 d'octubre de 2018

  Quan de vendre es tracta has d’aplicar tots els mètode necessaris i existents i fins i tot innovar pel que fa als que hi ha al mercat. Els anuncis de shopping mostren informació referent a un producte en específic o a un grup de productes destacats. Aquest mètode es considera molt popular ja que

Llegir més

Velocitat mòbil

24 d'octubre de 2018

Des de juliol de 2018, la velocitat de càrrega serà també un factor determinant per a les recerques mòbils, segons ha anunciat Google, on han denominat a aquesta novetat com ‘Speed ​​Update’. Un aspecte a destacar és que per estimar la velocitat Google es basarà en les seves pròpies tecnologies de mesurament, aplicant així un

Llegir més

¿Saps què és el SEO Semàntic?

24 d'octubre de 2018

  Els nous algoritmes dels cercadors, Hummingbird, si parlem de Google, es proposen pensar d’una manera més propera a la humana, parlar de la mateixa manera i entendre, d’una manera intel·ligent, Rank Brain, el que l’usuari pregunta. El SEO s’ha tornat semàntic Si fins ara pensaves que el posicionament es basava en les paraules i

Llegir més

Rich snippets SEO

24 d'octubre de 2018

El snippet i les serps són elements imprescindibles quan es parla de SEO. Conèixer com un cercador interpreta i mostra els continguts que es pugen a la Xarxa és vital per realitzar una eficaç estratègia de posicionament en cercadors. Per al posicionament SEO és molt important saber quines són les característiques dels snippets i de

Llegir més

Com funciona la cerca per veu de Google?

22 d'octubre de 2018

En primer lloc, hem d’entendre com funciona la recerca per veu per, posteriorment, esprémer al màxim els seus patrons. Factors SEO de la recerca per veu Ara toca saber quins són els factors que caracteritzen les recerques per veu i com aplicar SEO que fa a aquesta tipologia de consultes. Vegem els principals patrons en

Llegir més

L`origen de Yahoo

21 d'octubre de 2018

Totes les empreses tenen un origen i en el cas de les empreses digitals, la gran majoria sorgeixen d’una forma molt humil. Yahoo! Va ser creada per Jerry Yang i David Filo, dos joves estudiants de postgrau de la Universitat de Stanford. Tots dos van començar a idear la necessitat d’una eina de gestió i

Llegir més

Com funcionen els algoritmes de Google

21 d'octubre de 2018

Com en tot algoritme, estem davant d’una fórmula matemàtica, que en aquest cas serà l’encarregada de posicionar els milions de pàgines webs que hi ha a d’arreu del món en el cercador de Google. Milers d’experts de tot el món han estudiat a fons aquest algoritme per intentar desxifrar-i aconseguir guanyar-li la partida, el problema

Llegir més

Saps què és Google AdWords?

21 d'octubre de 2018

Què és Google AdWords? AdWords és la plataforma de publicitat en línia de Google per posar en contacte els anunciants que ofereixen els seus productes o serveis amb els usuaris que busquen informació. Per a això Google ens ofereix dos grans xarxes: La xarxa de recerca: és el propi cercador de Google. Són els anuncis

Llegir més

Què es Google Analitycs

21 d'octubre de 2018

Es tracta de la principal eina d’analítica digital que t’ajudarà a prendre les millors decisions en els moments clau segons indica la experta en posicionament web i seo barcelona judith sauch. Google Analytics és un servei gratuït de Google que va néixer el 2006, quan va adquirir Urchin. Des de llavors, és una de les

Llegir més

Que es el Google Search Console

21 d'octubre de 2018

  Què és Google Search Console i per què és important per a una pàgina web? De totes les funcions de Google, podria dir-se que aquesta és la que ens ajuda a saber què és el que indexa i com ho fa de la nostra web i més proporciona informació sobre el posicionament de la

Llegir més

SEO On-Page en 5 pasos

19 d'octubre de 2018

  Com optimitzar la teva web segons la experta en seo barcelona judith sauch: Per començar aquest article primer has de conèixer que és el famós SEO del que parlen molts, són diversos els que encara tenen dubtes que és i que no aconsegueixen obtenir una resposta més o menys clara. Llavors, el SEO són

Llegir més

Errors que limiten conversions de la teva web

19 d'octubre de 2018

Com és possible que tot i que tinguem trànsit al web prou feines pot convertir-se? Sens dubte, una pregunta que milers de webmasters que es troben preocupats pel nivell d’assoliment d’objectius dels portals, es fan. No obstant això, quan ingresses a la pàgina intentes convertir-la moltes vegades et quedes amb la sensació que el problema

Llegir més