Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

11 d'octubre de 2018
0 comentaris

Estratègia SEO: Què és el SEO?

Tota persona relacionada amb el Màrqueting digital, ha de controlar cert nivell sobre el SEO, ja que l’estratègia SEO s’ha convertit en un factor molt influent per obtenir un èxit significatiu a la web. SEO són ​​les sigles de Search Engine Optimization, en traduir-a l’espanyol tenim Optimització per Motors de Cerca.

L’estratègia SEO el que busca aconseguir és posicionar determinat lloc web entre els primers resultats de cerca. I la seva importància rau en com influeix i impulsa el trànsit orgànic d’aquest lloc o pàgina web.

Google: estratègia SEO

L’estratègia SEO va sorgir a l’una de Google, i és que tot va començar quan Larry Page i Serguei Brin van crear, al taller d’una casa, el dia 4 de setembre de l’any 1998, el primer motor de cerca que prioritzava l’experiència de l’usuari .

Per crear una estratègia SEO, cal entendre el funcionament de Google, ja que és el cercador popular, al qual acudeixen gran part de la població amb l’objectiu de buscar respostes a diverses incògnites. Ens interessa que el nostre lloc web tingui una bona posició, que sigui visible per als usuaris, i que el nostre contingut arribi a les masses.

Si mirem cap enrere, Google va ser el primer motor que entenia els requeriments de les persones, ja que es basava en unes quantes paraules clau introduïdes pels usuaris per mostrar determinats resultats. El 1998, això va ser un gran avanç, un veritable èxit, ja que en aquell temps únicament es comptava amb cercadors i directoris que usaven algoritmes summament bàsics, per exemple, AltaVista i Lycos. Els quals s’indexaven sense cap tipus de selecció. Òbviament, amb l’arribada de Google van ser ràpidament superats.

Des d’aquest moment, Google va evolucionar i va millorar l’algoritme de recerca, i fins avui dia ningú ho fa anar ni coneix de forma completa. Tot i això, es pot arribar a saber quins són els factors presents en un web que afecten i determinen el posicionament SEO. A més, Google ens permet una quantitat considerable d’informació i ajuda. I fa més senzill, per als usuaris comuns, entendre el contingut.

S’ha de tenir present que Google realitza canvis constants en el seu algoritme, però sens dubte, les pàgines webs han de mantenir-se al dia i informats, ja que és summament important aparèixer en el motor de cerca per excel·lència. I no n’hi ha prou únicament amb aparèixer, es busca estar entre els primers 10 resultats, per garantir la visibilitat web.

Font:Judith sauch experta en seo local: seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!