Creixement de comunitats
Al 2017 es va poder notar el creixement i l’enfortiment de les comunitats a les xarxes socials. Aquesta és una tendència que encara continúa aumentant en 2018.
Els grups en xarxes socials com LinkedIn i Facebook, són eines cada vegada més utilitzades per les empreses com a forma d’involucrar als seus seguidors i enfortir la relació.
Quan siguin ben administrats i rellevants per als usuaris, aquests grups poden auxiliar l’algoritme dels perfils de les empreses. Però no és només en els grups és possible construir una comunitat en les xarxes socials. Les marques tenen grups que estan sempre presents en els seus perfils: aquelles persones que sempre comenten, reaccionen i comparteixen les seves publicacions.
A lo que moltes marques necessiten prestar atenció, és que hi ha diverses maneres de gestionar els seus seguidors i transformar-los en fans de la marca, el que contribueix per al creixement de la xarxa i el gran èxit del negoci.
Contingut generat per l’usuari
Com ja hem esmentat, estem en una realitat amb consumidors extremadament actius i emprenedors. Els seguidors de les marques no només volen sentir-se representats pel que venen a les xarxes socials: volen ser personatges d’aquesta construcció.
Una opció per adaptar-se a aquesta realitat és invertir en continguts generats pel propi usuari.
El mòbil
Fins a l’any que ve, més de 2.400 milions de persones seran usuàries actives de mòbils. Es tracta d’un ninxol rellevant per al mercat i la tendència, com s’ha pogut veure, és que aquest nombre creix a cada any.
La revolució dels chats
Les empreses estan invertint progressivament en chatbots: fins al proper any, el 20% del contingut generat en el mercat empresarial serà produït per aquestes eines.
Aquestes eines són cada vegada més intel·ligents i llestes per atendre els consumidors en qualsevol situació. Aquests ofereixen la possibilitat d’una atenció ràpida i humanitzada, optimitzant el treball dels professionals de l’àrea.
Contingut audiovisual encara més poderós
És pràcticament impossible entrar en qualsevol xarxa social i no trobar-hi dotzenes de continguts en format de vídeo. Aquesta és una tendència des de fa algun temps, però aquest 2018 és realment l’any que aquesta estratègia dominarà les xarxes socials.
Font del article:consultor seo judith sauch
Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!