Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 d'abril de 2019
0 comentaris

Tipus de SEO: On Page i Off Page

Tipus de SEO: On Page i Off Page
El SEO, també conegut com Optimització en Motors de Recerca, engloba totes les accions destinades a millorar el posicionament dels diferents llocs o pàgines webs en els resultats dels cercadors, ressaltant Google per ser el més popular. En elaborar una estratègia SEO, podem dividir o classificar les tècniques, d’acord a dos tipus de SEO resaltantes:

1. SEO On Page.
2. SEO Off Page.

Aquesta classificació pren com a base per a la divisió del treball SEO el medi en el qual s’efectua l’acció d’optimització. D’aquesta manera, diem que es tracta de SEO On Page quan les modificacions per optimitzar la pàgina són portades a terme dins de la mateixa, sense tenir en compte aspectes de llocs webs externs al propi, d’altra banda, el SEO Off Page fa referència a les accions per millorar el posicionament web, que no depenen del propi lloc, sinó que involucren pàgines externes, i no està en la nostra mà efectuar l’acció decisiva.

D’una manera resumida, el SEO On Page engloba totes les accions que podem realitzar en el nostre lloc web per millorar el posicionament en cercadors. I el SEO Off Page són les accions que no podem realitzar de manera interna, sinó que es requereix de la participació d’altres llocs.

Tipus de SEO: Quina és la més important?

Encara que existeix un debat web sobre quin SEO té més rellevància que un altre, hem d’aclarir que, per obtenir els millors resultats, es necessita d’una combinació de tots dos. És molt difícil que una pàgina aconsegueixi posicionar sense tenir un mínim de treball en SEO On Page. D’altra banda, el SEO Off Page és un impulsor més ràpid per escalar en els resultats, ja que li indica a Google l’autoritat del nostre lloc en referent a un tema en particular.

Dins el SEO On Page comptem amb diverses accions, com: optimització en disseny i estructura del lloc web, optimització en contingut, optimització en velocitat de càrrega … en fi, tots els aspectes, des de la publicació de contingut en textos o multimèdia, fins a la paleta de colors emprat en el lloc.
Les accions de SEO Off Page també són variades, però, es fa un especial èmfasi en el link building o creació d’enllaços entrants. Això implica buscar que llocs webs, considerats autoritat en el tema que també fem servir, aportin un link que apunti a la nostra pàgina. D’aquesta manera, Google considerarà que el nostre contingut és rellevant com indica un seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!