Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

27 de març de 2019
0 comentaris

Què és el inbound màrqueting?

Què és el inbound màrqueting?

progressar i ampliar el seu públic objectiu i nombre de vendes ha de recórrer, necessàriament, a una estratègia de Màrqueting Digital, on s’estableixin les pautes i el maneig d’un bloc o d’una web empresarial, així com la participació activa de l’empresa en plataformes d’acostament als usuaris, com ho són les xarxes socials, els fòrums, etc. Considerant el paper protagonista que té l’internet i el món online en la vida diària de les persones, i en la gran influència que exerceix aquest mitjà en determinar les compres o vendes, es converteix en coneixements obligatoris, dins el món empresarial, el maneig de diverses tècniques efectuades dins del web. L’inbound màrqueting és pilar dins d’aquest escenari.
Quan parlem de inbound màrqueting fem referència a una metodologia, on es fa ús accions de màrqueting i tècniques de publicitat no intrusives, que tenen per objectiu establir un contacte amb els usuaris, quan els mateixos iniciïn el seu procés de compra, acompanyant-los fins al tancament de la mateixa, la transacció final.

El inbound màrqueting ha de trobar-enfocat a facilitar la compra en línia de l’usuari en qüestió, oferint una companyia i guiatura “amigable” des de l’inici, en on l’usuari assenyala que desitja adquirir un producte determinat, fins que acaba la transacció. D’aquesta manera es genera confiança en els clients, sentit d’importància, la qual cosa aconsegueix la posterior fidelització.

Avantatges i actius del inbound màrqueting segons un expert seo barcelona

Existeixen nombrosos avantatges que experimentar l’empresa quan fan ús de inbound màrqueting, entre les quals destaquen:

1. Major nombre de contactes qualificats en Màrqueting (MQL)
2. Millora en els registres (leads)
3. Augment de les visites que arriben a la pàgina o lloc web.

D’altra banda, podem considerar aquesta metodologia com una real inversió, ja que li proporciona actius reals a l’empresa, amb això volem dir que, les accions efectuades en inbound, permeten la construcció i millora d’elements existents, els quals posseeixen un valor econòmic per compte propi i que, a més, aporten un rendiment al pas del temps. Entre els quals podem esmentar:

1. Mitjà de captació dels registres independents dels mitjans de pagament.
2. Base de dades.
3. Abast.
4. Contingut.
5. Branding.
6. Mecanismes d’automatització de Màrqueting.
Els beneficis que aporta el inbound són tan variats i significatius, que és important tenir-ho present dins la nostra estratègia de Màrqueting, si volem aconseguir el major nombre de reconversions.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!