Club 7 Cinema

Un blog de Salvador Montalt

www.vador.cat

10 de març de 2007
Sense categoria

A partir d’avui, també podem arribar al bloc Club 7 Cinema per l’adreça d’internet: www.vador.cat Aprofito la notícia, per fer-vos sabedors que Club 7 Cinema ha superat les 25.000 visites des de juliol i que, en els darrers mesos, ha triplicat el nombre de visites diàries. Sembla, donc, que el contingut del bloc interessa i això

Llegir més

Altres veus: El bon alemany / The Good German / El buén alemán / L’ami allemand / Intrigo a Berlino

7 de març de 2007

Àngel Quintana (El Punt) troba, en El bon alemany, un hermètic formalisme "retro"; Carlos Losilla (Avui) afirma que Soderbergh fa un cinema sense discurs; Quim Casas (Èxit, suplement d’ El Periódico) titlla la pel·lícula d’exercici manierista; Nando Salvà (Èxit) retreu, en última instància, la falta d’objectiu clar d’aquest exercici d’estil,… … Resulta ben interessant aprofitar la unanimitat crítica contrària

Llegir més

Divendres s’estrena LLACH: LA REVOLTA PERMANENT

5 de març de 2007

Divendres, dia 9, s’estrena Llach: la revolta permanent, de Lluís Danès. És la història de la cançó Campanades a morts. El retrat del Lluís Llach que la va compondre, sacsejat per la ràbia davant la repressió policíaca espanyola, que aquell 3 de març de 1976, havia assaltat una assemblea de treballadors, matant-ne cinc i ferint-ne de

Llegir més

Offside / Hors jeu

5 de març de 2007

Aprofitant que el Cinema Truffaut, de Girona, ha programat Offside, de l’iranià Jafar Panahi, abans d’ahir vaig arribar-me a veure aquesta pel·lícula discreta, de la qual n’havia parlat bé fins i tot un conegut periodista esportiu. Senzilla i depurada com la gran part del cinema iranià de prestigi internacional, Offside pren la forma d’un fals documental

Llegir més

El bon alemany / The Good German / El buén alemán / L’ami allemand / Intrigo a Berlino

4 de març de 2007

El bon alemany va sobre el cinisme imperant al món ixent de la Segona Guerra Mundial, però qualsevol consideració temàtica queda ensotarrada per  l’estèril reconstrucció cinèfila amb què Soderbergh evoca algunes pel·lícules sobre el Berlín de postguerra, el cinema negre dels anys quaranta  i, sobretot, films com ara Casablanca  i El tercer home. … Per seguir, cal que aneu a

Llegir més