Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

18 de febrer de 2019
0 comentaris

El Link Building

Què és el SEO Off-Page?

Quan es vol crear i construir una estratègia per al posicionament web de la teva site és fonamental establir el SEO Onpage i el SEO Offpage.

El primer de l’esmentat és tot el relatiu a la mateixa pàgina, mentre que el segon (i el quin parlarem en aquest post) està vinculat als factors externs del teu lloc, i que cada vegada està adquirint més importància per fer un bon exercici de SEO.

Per definició: el SEO Offpage és el conjunt de tècniques externes a la teva web que s’usen per a la millora la posició web del teu lloc a les serps.

Per aconseguir una bona estratègia de SEO Off Page són molts factors que els engloben i que conformen perquè la seva efectivitat sigui reeixida.
Avui us anem a explicar què és i alguns consells d’ús. Si estàs interessat en conèixer aquesta informació, has de continuar llegint.

El Link Building com a nucli del SEO Offpage com indica un consultor seo com judith sauch.

En Link Building, o enllaços entrants en la seva traducció, pot arribar a ser una tasca molesta i laboriosa, però molt efectiva en els seus resultats, sempre que estigui ben realitzada.
Els enllaços són importants ja que influeixen en el PA que Google té sempre en compte i el genera com “vot de confiança” gràcies a la consideració de contingut que es mostra a la pàgina en què es troba l’enllaç.

Enllaços i els seus tipus

No obstant això, no sempre els resultats són de color de rosa i cal conèixer la tipologia de cada un per entendre una bona estratègia d’enllaços externs, o conegut també com SEO Offpage (o almenys una part).Aquests enllaços es troben en dos grans blocs, els naturals i els artificials.

Enllaços orgànics / naturals

Aquests són aquells que es generen de forma natural per altres pàgines o usuaris per iniciativa pròpia per recomanar i interès. Aquests solen ser els més beneficiosos per a l’estratègia ja que no són il·lusoris, sinó innats d’una persona.

No obstant això, aquest tipus d’enllaços no solen freqüentar, o com a mínim generar-se de forma fàcil i senzilla.

Per a això s’han d’oferir continguts de qualitat, utilitat i interès perquè un altre blogger inclogui el teu enllaç, o parlant de contingut, en el seu website.

Per aconseguir el comentat cal treballar molt molt per la vàlua de la teva web i un punt de partida són: imatges, vídeos i textos en si, a més d’infografies assolides i treballades.

A part dels continguts generats en altres blogs en el qual s’inclou un enllaç del lloc, hi ha formes de fer enllaços més fàcils.

Comentaris a blogs o fòrums (amb gran potencialitat d’usuaris), directoris o plataformes especialitzades són les alternatives per incloure enllaços i crear més trànsit cap a la pàgina web.

És molt beneficiós complementar la teva estratègia amb la difusió dels continguts comentats en qualsevol de les vessants del Link Building o qualsevol de les tècniques del SEO Off page.

¿I l’autoritat?

Si que podem dir que és important determinar una construcció d’enllaços i estratègies de Link Building que aportin més beneficis per a la teva web, però no només s’engloba d’això.

L’Autoritat de Domini (creat per Moz) és aquesta mètrica que puntua i determina el valor del teu website, i al seu torn, el magnat dels cercadors ho comprèn com a bons recursos internautes per als seus usuaris.

El DA és molt important de considerar perquè a través dels seus mètriques poden guiar al navegant línia, i sobretot a professionals, per a incloure un contingut (ATENCIÓ! Sempre de qualitat) o enllaç.
Els valors que ens aporten Moz o Ahrefs ajuden a classificar la web com de qualitat i la importància que té aquesta a Internet. En altres paraules, aquest lloc disposa d’un considerable nombre de visites i la seva reputació és més elevada contra més gran sigui el paràmetre que estableixin les eines entre 0 a 100.

Guest Blogging i el seu abast

El anglicisme Guest Blogging és el conegut “blogger convidat” en el teu lloc per aportar coneixements del sector. No obstant això, la fi no tan sols és aquest.

Un dels objectius d’aquesta tècnica és establir una relació amb aquest blogger en qüestió, si pot ser que disposi de bones mètriques, i generar sinèrgies entre el teu lloc i el seu.

https://www.seowebconsultora.es/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!