Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

14 de febrer de 2019
0 comentaris

Què és l’optimització SEO?

La optimització SEO es refereix a l’aplicació d’un conjunt de tècniques o accions, que es porten de manera interna (a la pàgina) com a externa (fora de pàgina) d’alguna pàgina web en específic, per tal de millorar la visibilitat dins dels resultats orgànics dels múltiples motors de cerca, com Google.
En altres paraules, l’optimització SEO és una estratègia que té com a finalitat pujar a la posició en els resultats que arrojen els cercadors quan un usuari realitza una consulta específica. Aquestes accions repercuteixen, de manera positiva, en l’augment de tràfic web.
La optimització SEO és summament important per al èxit o l’assoliment dels objectius de qualsevol projecte en línia. És necessari perquè, mentre millor sigui la posició que ocupi determinada pàgina en Pàgines de resultats del motor de cerca (SERP), rebran una major quantitat de visites, que provenen dels múltiples motors de cerca.

En quins aspectes basar la meva optimització SEO?

Per dur a terme un treball SEO realitzat, cal conèixer les variables que consideren els motors de cerca a l’hora d’indexar i classificar una web, per determinar la seva posició. Encara que molts són els paràmetres que s’avaluen, hi ha alguns que destaquen més que altres, i han de ser la base de l’estratègia de posicionament web, entre ells tenim:

1. Experiència de l’usuari: aquest primer factor és, sens dubte, el més important, ja que els altres es deriven d’aquesta premissa. Google, i altres motors, tenen l’objectiu de brindar als usuaris el que ells desitgen de forma ràpida i efectiva. Així, si desitgem una bona posició dins dels resultats, és necessari que coneguem les característiques del nostre públic objectiu, les seves necessitats i inquietuds.

2. Rellevància i qualitat de contingut: els cercadors analitzaran el contingut de la seva pàgina web per determinar si ofereix l’resposta buscada per l’usuari. No es tracta solament que la pàgina contingui el terme que va ser cercat, sinó que ha de ser novedós, útil i clar.

3. L’autoritat del lloc web: és important que la nostra web tingui notorietat dins de la xarxa, considerant l’àmplia competència que podem trobar. Mentre millor sigui la vostra autoritat, Google considerarà important i digne que aparegui en la seva primera pàgina de resultats.
És necessari centrar-nos en cada un dels aspectes anteriors, per als quals es poden utilitzar diverses tècniques SEO. El millor benefici que aporta Internet, és arribar a les masses, treballar en això.

https://mentedigital.es/agencia-seo-barcelona/

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!