Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

¿Quines son les millors eines per Keywords?

7 de febrer de 2019

Les paraules clau semblen ser l’or de l’era digital, tothom que vol dedicar-se a l’art de la literatura web ha de saber sobre la bona ortografia i sobre les populars “keywords”. Avui vull compartir amb tu aquestes eines que t’ajudaran a investigar les paraules claus que necessites. I la millor part: són completament gratuïtes. Google

Llegir més

Qualitats de un consultor seo

7 de febrer de 2019

Qualitats que un bon consultor SEO hauria de tenir El SEO és importantíssim per augmentar la competitivitat de les organitzacions. Els cercadors exerceixen una tasca essencial a l’hora de dirigir les recerques dels usuaris. El consultor SEO és l’encarregat de millorar la presència de les pàgines webs de les empreses per a les quals treballa.

Llegir més

SEO per al teu bloc

5 de febrer de 2019

Què és el Màrqueting de Continguts? definició El Màrqueting de Continguts és una estratègia que es basa principalment en posicionar termes específics a Google al mateix temps que aporta valor a l’audiència. La rendibilitat d’aquest contingut es reverteix, quan l’audiència ajuda a posicionar aquests continguts, comentant i compartint en Xarxes Socials i fent que el

Llegir més

SEO per hotels

5 de febrer de 2019

1- SEO (Search Engine Optimization) per a hotels: fes que les teves habitacions es destaquin en els resultats de cerca. Primer és important entendre el comportament online dels teus clients. És a dir, quins conceptes claus utilitzen quan fan una recerca online d’hotels, si revisen els comentaris dels blocs d’hotels, si prefereixen informar-se a través

Llegir més

SEO per a eCommerce

5 de febrer de 2019

Al llarg d’aquest article tractarem el tema del SEO per a eCommerce i, entre altres coses, veurem una sèrie de consells bàsics per millorar el SEO de la teva botiga online. Aconseguir que un eCommerce aparegui en els primers resultats dels cercadors, cada vegada és més difícil, no només perquè ens enfrontem a gegants de

Llegir més

Objectiu de la rellevància

5 de febrer de 2019

Què és la rellevància Quan parlem de rellevància en màrqueting online i més concretament en SEO, fem referència a la correspondència que ha d’existir entre les paraules clau que ha introduït l’usuari en la seva consulta en els cercadors i el contingut i codi de la pàgina web a la qual ha accedit a través dels

Llegir més

Blocs per empreses

5 de febrer de 2019

¿Per què tenir un bloc de empresa? 1. Imatge de Marca En tenir un bloc i en escriure-hi sobre notícies del sector en què et mous, farà que la teva imatge de marca millori i et posicioni com una empresa experta en el teu nínxol. Amb això, augmentaràs la credibilitat i la confiança dels teus

Llegir més

Algoritmes de Google

31 de gener de 2019

Què són els algoritmes de Google? Bàsicament afegit al que ja hem esmentat els algoritmes de Google el que fan és un rastreig del que has buscat i que concordi amb els continguts entre els bilions de llocs web registrats al voltant del món. D’aquesta manera es treballa cada dia en els algoritmes i es

Llegir més

Einas de SEO

31 de gener de 2019

  ¿Quines eines son de SEO? SEMRUSH És una de les eines més completes que podem trobar, ofereix informació sobre trànsit orgànic i de pagament d’una pàgina web. També ens permet conèixer els backlinks que apunten a un domini i els ancoratges que tenen aquests enllaços. De la mateixa manera, ens ofereix una visió de

Llegir més

¿Como seleccionar el consultor seo?

31 de gener de 2019

Què és exactament el SEO? SEO és la sigla del concepte anglès motor de cerca Optimization, el que s’ha castellanitzat com Posicionament web. No obstant això, com ha passat amb altres centenars de termes, és més comú utilitzar el terme SEO per fer referència a aquesta tècnica de Màrqueting. Com hem explicat anteriorment, el SEO

Llegir més

Funcions del SEO Manager dins de l’empresa

31 de gener de 2019

En teoria, el treball d’un SEO Manager es centra només en atraure trànsit orgànic i augmentar els ingressos d’una pàgina web. Actualment, però, aquesta figura professional ha anat canviant i adaptant-se als nous algoritmes en cercadors. D’aquesta manera, el SEO Manager ha hagut d’anar adquirint habilitats addicionals i ser alhora creador de contingut, tenir en

Llegir més

Eines de SEO Onpage

27 de gener de 2019

Les eines mes potents de SEO Onpage: Screaming Frog A nivell personal, crec que no hi ha una eina millor que Screaming Frog SEO Spider per realitzar un anàlisi SEO On Page, sobretot a nivell tècnic. Des detectar oportunitats de millora bàsiques fins desentranyar un lloc web a nivell molt avançat, l’eina de la granota

Llegir més

¿Millors eines de SEO?

27 de gener de 2019

Des que va aparèixer en escena, Internet s’ha convertit en una poderosa eina per a les empreses a l’hora d’arribar als consumidors. No obstant això, cal tenir en compte que el comerç electrònic pot arribar a ser molt competitiu i perquè el nostre negoci creixi i sigui rendible, és fonamental comptar amb un bon posicionament

Llegir més

¿Què es el seo white?

27 de gener de 2019

Què és el White Hat SEO segons un consultor seo? White Hat SEO són ​​aquelles tècniques èticament correctes que compleixen les directrius marcades pels motors de cerca per posicionar una web. El seu objectiu és fer més rellevant una pàgina per als cercadors. Per aconseguir un bon White Hat SEO ha algunes característiques que has

Llegir més

¿Quines son les funcions de un consultor seo?

27 de gener de 2019

Què és un CONSULTOR SEO? Un consultor SEO és el responsable de fer una anàlisi de la web i d’estudiar a la competència per crear una estratègia SEO adaptada a cada client i amb la qual aconseguir un correcte posicionament web.En primer lloc farà una auditoria del web o botiga online a la qual s’analitzaran

Llegir més