Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

14 de febrer de 2019
0 comentaris

Importància de l’optimització de contingut web

L’optimització de contingut web és fonamental perquè el posicionament orgànic de determinada pàgina web millori. Encara que crear contingut de qualitat, amb claredat i utilitats pot semblar una tasca “senzilla”, hem de analitzar aquest aspecte de manera detallada si volem que sigui propulsor en el nostre posicionament, i cal tenir en compte que Google (com el motor més popular de recerca ) té com a principal objectiu oferir, als usuaris, la millor resposta a les seves preguntes realitzades.
L’optimització de contingut web requereix més que els treballs d’un bon redactor, es necessita d’experiència prèvia al moment d’editar contingut, així com d’coneixements sobre el funcionament dels algoritmes dels cercadors. La estratègia de contingut ha d’enfocar no només en la qualitat del mateix, sinó en el propi posicionament dins de Google. A més, aconseguir posicionar una web sense tenir un contingut optimitzat és una tasca perduda.

La redacció dels continguts que publicem, s’ha de combinar amb les pràctiques de SEO a la pàgina, per aconseguir millorar la nostra posició web, i augmentar el trànsit orgànic.

Què hem de considerar en l’optimització de contingut web?
L’optimització de contingut web implica un ampli coneixement sobre la seva opinió, és necessari reconèixer els seus problemes o inquietuds, i buscar una solució a través del contingut que publica. D’aquesta manera, els usuaris que ingressin al vostre lloc web una vegada, segurament tornaran quan tinguin una altra dubte similar, guanyant així seguidors de qualitat.

Abans de començar amb la creació de qualsevol contingut, és necessari realitzar una recerca o recerca de paraules clau, d’aquesta manera aconseguirem identificar aquelles paraules que utilitza el nostre nínxol de mercat, quan fa preguntes a Google, intentant resoldre les seves dubtes. Per a la selecció de les paraules clau, ens valem d’alguna eina que permeti analitzar les cerques i ens ofereixi dades rellevants sobre quines són les paraules clau més o menys competitives.

El contingut pot estar publicat en diferents maneres:
1. Articles.
2. Informes.
3. Imatges.
4. Vídeos.
5. Audios.

En general, els vídeos curts són els més compartits. Però a Internet la varietat és la millor oferta, així trobem tot tipus de contingut, per a tots els gustos. En el contingut, s’ha de optimitzar cada detall, les imatges, els títols, les descripcions, els vídeos … tot ha de seguir una normativa, perquè Google sigui fàcil saber de què tracta la teva pàgina, facilitant la seva indexació i proporcionant-li una Posició positiva que impacte en la posició dels resultats orgànic.

https://mentedigital.es

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!