Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

5 de febrer de 2019
0 comentaris

SEO per hotels

1- SEO (Search Engine Optimization) per a hotels: fes que les teves habitacions es destaquin en els resultats de cerca.

Primer és important entendre el comportament online dels teus clients. És a dir, quins conceptes claus utilitzen quan fan una recerca online d’hotels, si revisen els comentaris dels blocs d’hotels, si prefereixen informar-se a través de la pàgina a Facebook o el compte a Twitter de l’hotel … i la llista segueix.

Com pots esbrinar tot això? Una manera simple és preguntar a ells. Com? Per mitjà d’una breu enquesta quan fan check in o quan reserven una habitació online. També pots googlejar termes que tu creus que faries servir si haguessis de buscar una habitació d’hotel, i veure si el teu negoci apareix a la primera pàgina de Google.

El teu treball en SEO per a hotels es basa en el fet que puguis enfocar els continguts del teu lloc web, afegint la ubicació, característiques especials i serveis del lloc, per començar a apropar els resultats de Google als teus potencials clients.

 

2- ORM (Online Reputation Management): com ets percebut pels teus clients

En la indústria del turisme, crear una imatge pròpia no és suficient. També has de comptar amb una presentació única enfront dels teus proveïdors, clients i el públic en general.

Com aconseguir una bona reputació partint des de zero? Comença per parlar amb influenciadors, com gurus del turisme, experts en llocs web especialitzats en hospitalitat o blocaires sobre hoteleria.

Després comparteix les teves opinions amb d’altres que necessitin informació o feedback, i guanya terreny amb innovacions fetes per el teu negoci per millorar el servei, per exemple.

Tens a mà totes les xarxes socials, a més del teu lloc web i el teu equip de treball, per diferenciar-te d’altres hotelers. Utilitza tots els recursos disponibles.

3- WOM (Word of Mouth): com fer perquè altres parlin bé de tu

El SEO per a hotels no arriba per aconseguir una estratègia de màrqueting efectiva per si sol. Necessàriament has de contemplar, a més, altres aspectes més bàsics, com el clàssic efecte Boca a Boca.

En aquest cas, parlar meravelles sobre un mateix no sempre és molt útil; així que deixa-li aquesta part als teus hostes o a altres negocis.

Si apostes a dónes un bon servei, i el dones, les persones s’encarregaran de parlar bé del teu negoci hoteler, els teus serveis, els teus tarifes, les característiques de l’hotel i el teu equip de treball.

Tingues en compte que cada comentari negatiu neutralitza entre 3 i 10 positius, per tant és un deure estar alerta sobre què s’està dient sobre tu a TripAdvisor i altres xarxes socials i, fins i tot més important, respondre les consultes que allà es generen en relació al teu hotel.

Estratègies per el teu hotel

Recorda, utilitza la major quantitat de recursos possibles (digitals o tradicionals) per donar suport al SEO per a hotels i tirar endavant la millor estratègia de màrqueting per al teu negoci hoteler.

Estudia amb deteniment tot el relacionat a SEO, ORM i WOM i comença a treballar noves alternatives de posicionament, reputació i comunicació efectiva amb els teus clients com indica la experta en seo barcelona

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!