Inbound Marketing

Les millors tècniques per vendre per Internet.

2 de gener de 2017
0 comentaris

El canvi de paradigma en el sector publicitari

Les marques espanyoles/catalanes estan realment preparades per a afrontar el canvi de paradigma de la comunicació del segle XXI?

Si. Però, només estan preparades aquelles marques que, realment, saben que per a sobreviure en un mercat la paraula a interioritzar és ADAPTACIÓ. És a dir, totes aquelles empreses que porten més de 50 i 100 anys de vida és perquè han sabut anar a remolc de la societat. Les empreses i les marques entenen el llenguatge del diner. Han de satisfer l’usuari. De no fer-ho, l’usuari mai passarà a ser comprador. O el consumidor deixarà de ser-ho.

Per tant, tota marca està preparada sempre i quan les persones que prenen decisions saben que no hi ha unes regles de joc absolutes. Quantes grans marques fa 2 anys rebutjaven les xarxes socials i no hi creien? Ara para ara, aquestes marques saben que han d’estar-hi. Saben que no és un canal de venda, però, és un canal més de comunicació. Hi ha la possibilitat de poder parlar directament amb l’usuari i consumidor.

La estratègia seguirà tenint tanta importància en el futur com en el passat?

Evidentment. Sense una bona estratègia no hi haurà bons resultats. Si que és cert que els tempos seran molts més ràpids. Però, la tàctica i les acciones eficaces no s’aconsegueixen sense una òptima estratègia. És més, en el context actual, una de les Agències de Publicitat que han pogut mantenir en el sector és CP Proximiti. A diferència dels seus competidors, ha sigut de les poques que fa uns pocs anys va obrir un Departament d’Analític i d’Investigació. És a dir, el concepte més bàsic de l’estratègia.


Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.