un moment en què el músic no controla la seva expressió ni està pendent
de la càmera, sinó que allibera energia. Philippe Halsman, el 1959, va
publicar un llibre, Jump book, amb gent com ara Marilyn, Einstein i Nixon saltant. La idea em va fascinar.»
i estava tip de retallar fotos de les revistes que corrien per casa. El
juny del 1984 vaig anar a un concert d’Ultratruita a les Cotxeres de
Sants amb la càmera de tota la vida de la família. Feia només dues o
tres fotografies per concert. En blanc i negre. I les revelava a casa.»
una descàrrega d’adrenalina molt forta. Estàs enmig de dues forces: la
del grup i la del públic. Estàs només pendent de captar imatges que
representin el que és aquell grup, però em sento en un núvol.»
tot solen ser facilitats per part del públic. Els fans de Backstreet
Boys, però, no permetien que fossis un obstacle entre ells i els seus
ídols. Em van llançar de tot.»
Iggy Pop. Un pal de micro, amb molta violència. Però, bé, formava part
de l’espectacle. Ian Brown, de Stone Roses, va buidar un got de cervesa
damunt de la càmera d’un company.»