Tants correus…
Deixa un comentariMirant el twitter me n’adone que tinc uns quants missatges directes als quals no he contestat. M’angoixa però ja hi ha poca cosa a fer car són missatges de fa dies. En l’ús de Twitter i Facebook aquesta qüestió dels correus interns em treu de polleguera.
Fa anys que gestione el meu correu, em sembla, d’una manera prou eficaç. M’ho ordene tot pel correu, fins i tot la meua agenda i procure respondre a tothom que m’escriu a mi directament. Però ara em trobe amb el problema de gent que em diu que em va escriure pel Facebook o pel Twitter i que no els he respost.
Això em sap greu però no sé com resoldre-ho. Perquè sincerament no em veig amb cor d’atendre tres comptes de correu que em reclamen anar a tres llocs distints. Ara n’atenc diversos, de comptes, el meu personal i el de director del diari, però des de la mateixa aplicació. Haver d’estar pendent de tres conductes diferents em supera.
Però em tem que m’hauré d’acostumar, és clar i que no tindré més remei que anar acostumant-m’hi. Perquè això del correu ja no és només cosa del mail…
Vicent, em sembla que tant Facebook com Twitter et permeten programar avisos per determinats casos (Missatges directes al Twitter i molt més variat al Facebook).
Si t’hi has donat d’alta amb el mateix compte de correu, tot t’arriba a casa sense problemes. Una altra cosa és l’allau diari de missatges i el nombre efectiu de correus que cal contestar cada dia, feina que sovint pot arribar a ser inabastable.
Per cert, sempre he trobat a faltar als blogs de Vilaweb l’opció de subscriure’t a un apunt on has deixat comentaris, per saber si algú més hi respon i no haver d’anar entrant allà on ja has entrat a llegir un escrit. Quan va aparèixer a WordPress i Blogger va ser un gran avenç i t’ajuda a gestionar molt millor el temps.
a mi em passa el mateix.