BLOG DEL BIC (CLR*CDR) 2002

VISQUEM LA INDEPENDÈNCIA: Per assolir-la sols ens calen tres coses: L'Anhel, una estelada i el "PROU" definitiu. CLR*CDR/BIC: Reafirmar el 1r d'octubre, completar la DUI, assegurar el català.

22 d'abril de 2006
Sense categoria

Comunicat de premsa de Catalunya Acció sobre el concert Catalunya Acció Sonora

Catalunya Acció i el concert “Catalunya Acció Sonora 2006” (CAS 06)

Comunicat de premsa (19/abril/2006)

1. Què és Catalunya Acció?

Catalunya Acció (www.catalunyaaccio.org) és un projecte polític, no un partit polític, que té com a objectiu únic i innegociable portar el nostre país, tota la nació catalana, fins a la independència cap a l’any 2014, en una dècada aproximadament.

2. Què és Catalunya Acció Sonora 2006 (CAS 06) ?

Segons es pot llegir a la seva web (http://www.vilaweb.cat/webs/cas06/index.html), el proper 22 d’abril es celebrarà Catalunya Acció Sonora 2006 (CAS 06), el festival de referència de la música en català i ho farà en forma de macroconcert a Barcelona, la capital dels Països Catalans.

3. Qui organitza el concert Catalunya Acció Sonora 2006 (CAS 06)?

– El concert Catalunya Acció Sonora és organitzat per la Fundació Cultura (http://www.fundaciocultura.org/).

– El seu President és l’historiador Sr. Oriol Jonqueres.

– El Director del concert Catalunya Acció Sonora és el Sr. Carles Garcias, Membre del Patronat de la Fundació Cultura i portaveu de les JERC (Joventuts d’Esquerra Republicana de Catalunya) de Barcelona.

– Els patrocinadors del concert són el Diari Avui, el portal de notícies Vilaweb, Ràdio Flaixbac, la revista Enderrock, TV3 (Televisió de Catalunya) i Catalunya Ràdio.

– Entre les entitats convocants hi ha Òmnium Cultural, la CAL (Coordinadora d’Associacions per la Llengua Catalana), la Plataforma per la Llengua, l’Acció Cultural del País Valencià i l’Obra Cultural Balear.

– L’empresa Serviticket, filial de La Caixa, ven les entrades del concert a través del servei Servicaixa.

En aquest link es pot trobar la llista completa d’entitats i empreses que patrocinen, convoquen, col·laboren o donen suport al concert Catalunya Acció Sonora 2006 (CAS 06): http://www.vilaweb.cat/webs/cas06/quisom.html

4. Quins són els drets de Catalunya Acció sobre el signe “Catalunya Acció” ?

Catalunya Acció és titular del Nom Comercial “Catalunya Acció” protegit per convenis internacionals. Catalunya Acció també és cessionària exclusiva dels drets d’ús derivats de la marca registrada “Catalunya Acció” (nº de registre 2.635.179).

Aquests drets d’ús permeten a Catalunya Acció impedir la utilització per tercers no autoritzats de signes idèntics o similars al signe “Catalunya Acció”.

5. Per què Catalunya Acció ha decidit defensar el seu nom ?

El que fa avançar un projecte com Catalunya Acció, el que fa avançar un país, és l’exemple, la determinació, l’honestedat, el pensament, la coherència, el coratge dels homes i dones que hi ha al capdavant. Tota la nostra trajectòria política intentem associar-la a uns valors dignes que van quedant recollits al voltant d’un nom i que a la fi construeixen la credibilitat d’aquest nom.

D’aquí la importància de defensar un nom, perquè al defensar un nom s’estan defensant els valors que porta associats. Ningú té dret a utilitzar un nom sense autorització ja que pot confondre a tercers sobre els autèntics continguts d’un projecte original. A algú se li acudiria posar ERC Sonora 2006 (ERCS 06) com a nom d’un concert ?

6. Conclusions.

Catalunya Acció ja ha posat en coneixement de l’organitzador del concert (la Fundació Cultura) i de les altres persones i entitats relacionades (patrocinadors, convocants) els drets d’ús exclusiu que li corresponen sobre el signe “Catalunya Acció”, i els ha sol·licitat formalment les modificacions i rectificacions pertinents a aquelles entitats que han fet o estan fent un ús no autoritzat del signe “Catalunya Acció”.

Catalunya Acció també vol posar en coneixement dels catalans l’existència d’aquests drets sobre el signe “Catalunya Acció” per a aclarir que Catalunya Acció no té relació de cap tipus amb el concert Catalunya Acció Sonora (CAS 06), ni amb la Fundació Cultura que l’organitza, ni tampoc amb els partits que d’una o altra forma li puguin donar suport, i entén que pot impedir la utilització del signe “Catalunya Acció” per a la promoció i celebració del concert.

Malgrat aquesta possibilitat, Catalunya Acció no vol ser un obstacle per a la celebració de l’esdevenimentmusical que ha de servir per a la promoció del rock català, però d’acord amb la llei vigent es reserva els drets per a perseguir la utilització no autoritzada del signe “Catalunya Acció” en relació a aquest concert.

Per a ampliar la informació sobre aquest comunicat es poden dirigir al Sr. Santiago Espot, President Executiu de Catalunya Acció, santiago.espot@catalunyaaccio.org; o al Sr. Josep Castany, Director General de Catalunya Acció, josep.castany@catalunyaaccio.org