18 de juliol de 2004
Sense categoria

Ja hem arribat! Ja som aqui! ja hem arribat, ja som…

Namaste!!!!! (vaja, Hola 😉

Estem en un mini cibercafe de Delhi al costat de l’Hotel, despres d’haver-nos aixecat a la una del migdia i haver descobert que teniem per aqui.

De bon mati anavem molt peixos, claxons per tot arreu, un munt de gent, molts rack-shaws (bici-taxis)… aixo sembla la selva condueixen per tot arreu sense respectar ni carrils ni senyals; be de fet te n’adones que si que respecten un senyals, pero que son diferents dels que estem acostumats: qui mes pita, passa primer; el mitja mes gros es el que te preferencia; i si es pot es va per l’esquerra (per cert, ja sabeu que tota regla te exepcions… 😉

El vol va ser tranquil, potser l’espera a Frankfurt va ser el pitjor, pero vaja despres la peli Boliwood, l’Starsky&Hutch, el fantastic hostes de vol, el menu de pollastre amb spaguetti… i els nens indis que s’asseien al nostre costat ens van amenitzar la resta del viatge.

A l’aeroport de Delhi tot forca be, a part del que es va caure a mitja cua perque estava com una cuba (va mamar tot el que li oferien durant el vol…). Ens esperaven amb el paperet "Mr. Jordi" i ens van portar directe a l’hotel amb una mena de Suzuki wagon, esquivant tot el que es posava per davant. Al arribar i dir-nos que estaven a ple centre de Delhi, ens vam mirar mutuament i ja ens vam entendre. Carrero petit, fosc, edificis baixos, ple de cables penjant per tot arreu… pero vaja l’hotel, que naturalment esta en la linia, te aire acondicionat (a part de ventilador) i hem dormit de conya. La dutxa pero l’hem deixat per avui, perque ahir nit encara no estavem preparats per al bany que ens havia tocat…

Aquest mati buscavem el mercat, i al final hem vist que aixo es un mercat gegant, tot son "botigues" (des del top manta, fins a botigues amb establiment
i ventilador!). Dels oficis mes interessants, em vist els que t’ofereixen una bascula i els que et netegen les orelles! Nosaltres pero, avui ens hem quedat amb els minims i no hem passat de comprar aigues i menjar al mig del carrer.

Per cert, detalls basics: estem be, la panxa es comporta, l’anna "esta be del cap" 😉 (vull dir que no em fa mal) i l’unic detall deuen ser el parell de quilets en retencio de liquids que no hem retingut!

Ara estem rodejats de guiris -lease 4- pero ens hem passat tot el dia veient-ne poquissims [acaba de marxar la llum i no sabem si aixo aguantara gaire, o s’apaguen els ordinadors o ens deshidratem si no s’engeguen els ventiladors…]. Hem arribat al Red Fort, i hi havia molts turistes, pero tots indis. El Fort ens ha agradat molt, es immens. El va construir la dinastia mongol del s.XVII i s’hi allotjaven els reis fins que ho van convertir en ciutadella els anglesos al s.XIX. Des del passat desembre pero, que forma part del patrimoni turistic. Es fresquet, amb jardins i en el seu temps hi corria aigua.

Les pastilles de la malaria no ens han fet caure el pel, pero si continuem com avui poc ens en quedara. A l’entrada del fort hem acabat pagant 50 rupies (150 peles, pero aqui dona per cinc apats) a una "teacher" [ha tornat a marxar la llum…] que despres ens ha donat les gracies i ha marxat. En acabat se’ns ha enxufat un guia, que finalment ha resultat molt simpatic, pero realment es deu haver fotut les botes. Tot plegat, pero, als jardins se’ns han apropat unes noies
per dir-li guapa a l’anna (els nois no li diuen pero se la mengen a mirades i a voltes a tocades…) i hem estat xerrant molt agust una estoneta.

De tornada hem arribat caminant a la mesquita publica mes gran d’asia, Jami Masjid, on hi havia una ambient molt actiu, i hem sopat en una paradeta un arroz bismati que estava de conya. De fet ja hem vist perque tenen les dents tan maques, i es que amb el picant que posen a tot arreu ja no cal respatllar-se-les…

En acabat, les forces ja flaquejaven i ens hem decidit per un moto-rack-shaw (combinacio de vespino amb carroceria per a dos al darrere) i mentre circulavem per una de les avingudes principals hem vist un elefant fent de transport de persones tranquilament entre la resta de vehicles… aixo es la India!

ah! ens quedem dos dies mes a Delhi (fins dimarts)

Un peto molt gros!

PD: a la propera, mirarem de posar-hi una foto i aixi veureu quina pinta fem, ja que dema ens comprem l’uniforme…

1. Yep! que passa indius!! ja us heu aclimatat?? segur que si ja que "sagna con gusto no pica".

De fet desde el campament base estem seguint totes les evolucions de l’expedició cap a les extranyes terres índies!!

Bé familia, només era per que sabéssiu que estavem aquí!

Un petonet.

Ile i TATO

2. Bon dia parella!!!
    Gràcies per les felicitacions. Nosaltres ja hem arribat de la súper "lluna de mel". Hem gaudit molt del viatge i l’aconsellem. Han estat tres dies molt intensos. Us faig un petit resum del que hem vist.
    El divendres vam sortir de Barcelona cap a Carcasone. Aquesta Cité és coneguda per molts de vosaltres donat que és força turística i molt accessible. Vam dinar allà i vam seguir cap a Toulouse i Caussade, un petit poble on feien un festival internacional de dissenyadors de barrets. Molt maco. D’aquí vam seguir cap a Cahors on vam fer nit. L’endemà vam anar cap a Le Cirq de Lapopier. Tant sols dir-vos que és impressionant. Un petit poblet medieval molt ben conservat. La següent destinació va ser Conques du Cel. Un altre poblet medieval, molt però que molt maco. Vam dinar i camí cap a Albi a on hi ha una magnífica catedral. La següent etapa va ser Mossaic coneguda per la seva Abadia i per ser un lloc de pelegrinatge del camí de Santiago. Finalment vam fer ruta cap a Rocamadur. Aquí ja no hem queden paraules per descriure aquest indret. Esperaré a tenir les fotos i que sigueu vosaltres els que jutgeu (una imatge val mes que mil paraules). Vam sopar i dormir i ahir després de fer la visita vam tornar cap a Barcelona.
    Dir-vos pels que no sou pares (i que esperem que ho sigueu) que el millor va ser la rebuda de la Carla. Aquí si que no tinc paraules, ni tant sols documents gràfics, però dir-vos que un nen és el més pur que hi ha en aquest mon.
    No em vull allargar més. Desitjar-vos que esteu disfrutant molt en els primers contactes que teniu per l’Índia.
    Ja ens anirem conectant.

Petonets

Gemma, Albert i Carla

3. Aixó del "Bloc" és molt guai, ara si que ens aficionarem ràpid a la cibernètica per que com diuen la Gemma i l´Albert… un Jordi… i una Anna … tiren molt . Estem esperant com l´aigua de Maig la "fotu" amb el look adient i si pot ser, ei! si pot ser amb elefantet inclòs ji, ji, ji, Cura amb l´Anna no se la mengin els indis , ni que sigui a petons . Aquesta crònica viatgera i social-cibernètica l´anem a gaudir tots plegats, vinga esperem el proper capítol.