Marketing Digital

Tendencies de SEO i Marketing Digital

2 de maig de 2019
0 comentaris

Perfils privats en instagram

Perfils privats en instagram en marques privades

Instagram està causant molta sensació en els usuaris, desplaçant així a Facebook, causant influencers en personatges públics, protagónicos, esportista, empreses entre d’altres. Aquesta xarxa li permet a un subscriptor en aquesta plataforma pot tenir fins a 850 milions de seguidors. Tot dependrà de si utilitza una bona estratègia de posicionament o no, però fa temps enrere aquests artistes i empreses han decidit fer perfils privats en instagram on només els seus seguidors poden apreciar-lo, i únicament els usuaris que són acceptats quan ho sol·liciten.

Per què canviar a perfils privats en instagram
Habitant les xarxes socials pren temps comprendre-la, però la mateixa cultura que t’envolta en elles et permet conèixer-la amb més facilitat, és a dir, com es desenvolupa, quins són els seus interessos, què és actual, entre d’altres; dels quals es van adaptant. Però això genera canvis en els perfils.
Generant els perfils privats en instagram protegint els seus comptes d’usuaris amb intencions de plagiarlas i així controlar als seus seguidors, més aquells que fan crítiques, i els que els comencen a fer bullying agressius volent acabar amb la seva reputació i popularitat, els bloquegen. Ademar un perfil públic perd credibilitat i prestigi.

Aquesta aplicació compta amb una nova millora, li va ser dissenyat un link anomenat millors amics on et permet elegir un grup d’amics als quals els pots enviar històries que seran visibles únicament en els seus perfils i no en la resta dels teus seguidors. Aquesta opció li ha donat a les empreses una bona estratègia de màrqueting, perquè els permet tenir un grup de seguidors VIP exclusiu per a vendes privades, les seves promocions especials, productes només exclusius per a ells, entre d’altres. Fent sentir exclusiu a aquests clients.
Què pots aconseguir amb els perfils privats en instagram, primerament la privacitat, que s’ha tornat un tema de moda. Donant una imatge d’enfocament dels continguts per al públic seguidor. Causant sensació, per fer estat un compte que passa de pública a privada, convertint-se en exclusiva, perquè abans no era necessari seguir-les i ara sí que ho és. Gestió de seguiment, és a dir, fa una seqüència de seguidors, quan el seu perfil es torna privat. I en córrer a un seguidor aquest no podrà tornar per ser botat.

No totes són avantatges, perquè els perfils de business no poden convertir-se en comptes privats. I un perfil privat pot esdevenir una gran estratègia de màrqueting, però has de pensar en els seus avantatges i desavantatges segons una agencia de marketing digital.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc està protegit per reCAPTCHA i s’apliquen la política de privadesa i les condicions del servei de Google.

Us ha agradat aquest article? Compartiu-lo!